Wpis z mikrobloga

@BlaBlaCar
Robicie coś z osobami odwołującymi rezerwacje w ostatniej chwili przed wyjazdem? Ostatnio t jest jakaś plaga. Dlaczego nie można im wystawić opinii/komentarza? Zostaje tylko możliwość zgłaszania użytkownika, ale pytanie czy coś z takimi zgłoszeniami w ogóle robicie.
Następne to dlaczego nie można zgłosić jednego użytkownika za dwie rzeczy, np. dana osoba po zarezerwowaniu miejsca nie pojechała ze mną bo się nie skontaktowała w żaden sposób. Ja wybierając jej numer podany w blabla słyszę tylko ze nie ma takiego numeru.
#blablacar
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@dexter412: nie korzystam z takich apek. To jest dobre, jak masz czas i tanie auto. W przypadku dbania o swoje cenne minuty (brzmi snobistycznie) i posiadania niezłego auta moim zdaniem się nie kalkuluje.
  • Odpowiedz
@dexter412: każde zgłoszenie jest ręcznie czytane. Więc możesz hurtowo, ogarną to. Np. za nieprawidłowy numer zawieszą konto, chciałbym tu nie wiem na 100%, że sprawdza ręcznie, ale po kilku zgłoszeniach konto wyleci na bank.

Każde zgłoszenie jest przypinane do właściwego konta, nic nie ginie.
  • Odpowiedz
@dexter412: nic nie mów... babeczka zarezerwowała dwa miejsca, kontakt smsowy, wszystko spoko, umówieni. Nagle 2h przed odwołuje rezerwację, nawet nie napisała mi smsa "sorry, nie mogę jechać" cokolwiek, nic, zero.
  • Odpowiedz
@dexter412: W Niemczech jest tak, że za przejazd płacisz Online przed przejazdem, dlatego wycofać się jest potem ciężko. A u nas jak złotówkę zapłacisz to możesz w c---a przez pół roku robić wszystkich bez konsekwencji. A co da zablokowanie konta? Można założyć przecież w kilka chwil nowe... 0 kary.
  • Odpowiedz
@dexter412: Tak jak napisał @mossak wszystkie zgłoszenia wysłane poprzez funkcję "Zgłoś tego użytkownika" automatycznie są rejestrowane na danym profilu i każdorazowo weryfikowane przez pracownika Działu Wsparcia. Zdjajemy sobie sprawę, że anulowanie rezerwacji przez pasażera tuż przed odjazdem jest dla kierowcy bardzo kłopotliwe. Z drugiej strony pasażer ma prawo do odwołania podróży z nagłych przyczyn. Jeżeli jednak podobne zachowanie się powtarza, osoba taka otrzymuje od nas ostrzeżenie. Jeżeli to nie
  • Odpowiedz
Szczerze to bym się bał swoim autem tak wozić ludzi, na stówę tak dosyć sporo osób kradnie auta...


@Sniezny_Koczkodan: trzeba być skończonym idiotą, żeby myśleć o kradzieży auta z blabla, gdzie serwis ma naprawdę bardzo wiele danych osoby rezerwującej. Serio-serio.
  • Odpowiedz
@mossak: ostatnio było znalezisko, że ktoś wynajął sprzęt 3d i nie oddał... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Przyjechał auto i zostawił dowód osobisty i tak dalej. Myślę, że na nowym fajnym aucie zarobiłby więcej, a Ty straciłbyś też sporo, bo tracisz dokumenty i jeden zestaw kluczyków, de facto AC nie działa.
  • Odpowiedz