Wpis z mikrobloga

Motomirki,

Będę na wiosnę szukał sobie moto. Skłaniam się w stronę jakiegoś nakeda lub jakiegoś żwawego turystyka, bo będę jeździł głównie po mieście i trasy <200km. Przesiadka z XJ900S Diverson.
Budżet 8-10 kPLN. Póki co brałem pod uwagę XJ6, SV650 (może SV1000 ( ͡º ͜ʖ͡º)), kawę ER6n, CBF600, może FZ6 (ale tu chyba ciężko z budżetem?).
Fajnie jakby było z ABS, no i oczywiście na wtryskach.

Im mniej podatne na kosztowne awarie i wysokie koszty eksploatacyjne moto tym lepiej.
Co myślicie, może macie jakieś sprawdzone oferty albo dealerów?

#motocykle #motomirko
  • 11
@Crock92: @gerard-kowalski:

F4 nie jest na wtryskach. F4i powinno się dać za 10k kupić, pytanie tylko jak będzie ze stanem (nie śledzę rynku, nie znam dokładnie cen, wiem ile kosztowały jak ja kupowałem).

może hornet??? (choć nie wiem czy to jest udany motocykl więc lepiej poczekać aż ktoś poleci/odradzi).


@gerard-kowalski: nie kojarzę by Honda miała jakieś nieudane modele :P Niektóre mają swoje bolączki, ale z reguły są to mniejsze
@Crock92
@gerard-kowalski co do horneta, to od początku sezonu jak go kupiłem wymieniłem tylko regulator napięcia (standard u hondy) i akumulator (tu była jakaś dziwna historia - raczej incydentalny przypadek).
Wersje na wtrysku zaczynają się od 2007 r. - taki też posiadam. Ogólnie jeśli już na niego marudzę, to raczej ze względu na fakt że mam nakeda niż ze względu na model. Po całym sezonie moja opinia jest taka że Hornet to
@licuri to się podłączę, kupowałeś wiosną? ile trzeba przygotować na egzemplarz, w którym na dzień dobry nie będzie nic do roboty? oczywiście pierwszy rocznik tego modelu.
@sebawo kupiłem w maju. Ja osobiście dałem 10200, albo 10300, ale to było dość okazyjnie porównując z innymi modelami z tego rocznika. Zwłaszcza, że z rzeczy do zrobienia na start były tylko klocki z tyłu i olej. Trochę później jeszcze wyszedł ten regulator. W sumie z kosztów doszło jakieś 200 zł i później 400 za regulator.