Wpis z mikrobloga

@DBR9 Pięknie, jak pokazują mało groźne wypadki w F1, gdzie halo pomogłoby (ciekawe w czym, jak tam i bez niego się nic nie stało), a następnie przechodzą do śmiertelnego i "lol, jednak nic nie dałby". Oczywiście przy Massie nie podali, że dałoby tyle samo co narysowanie linii na asfalcie, tylko "positive in balance"
@DBR9 Oglądanie drugi raz prezentacji ludzi, którzy stworzyli halo na temat jego zalet ma tyle samo sensu, co oglądanie wykładu Zięby na temat cudownych antyrakowych właściwości sprzedawanych przez niego preparatów.
@DBR9: dlatego właśnie darowałem sobie wchodzenie na mirko w czasie wyścigów f1... Tony "ekspertów", żyjących w świecie gdzie ktoś kto pracuje jako inżynier przy danym temacie od 20-30 lat, wie mniej niż oni przed swoim komputerkiem.

Ludzie, jeżeli naprawdę sądzicie, że nikt przed wami nie przemyślał, nie przetestował jakiegoś rozwiązania, to jesteście w grubym błędzie...
@czyznaszmnie: Przecież nikt nie mówi, że tego nie testowali xD
Halo jest pokłosiem wypadku Bianchego. Wtedy powstał pomysł i ogólny nacisk na FIA na ochronę głowy kierowcy.
FIA nie mogła powiedzieć #!$%@?, NIE ZROBIMY BO TO GÓWNO DA. no i ruszyła machina.
Teraz widzimy, że rzeczywiście halo #!$%@? by pomogło, ale decyzja zapadła i trzeba to uzasadniać jakimś "positive balance" A wszelka krytyka jest torpedowana słowami No chyba nie chcesz żeby
@kvvach: Ogarnij się, halo jest pokłosiem wypadków Surteesa, Bianchiego, Wheldona i Wilsona. W 3 na 4 taka ochrona uratowałaby kierowców. Ale ekspercik kvvach z wypoku będzie dalej gadał swoje, bo przecież zrobiłeś symulacje wszystkich tych wypadków i ty wiesz lepiej od FIA i ich zespołu ekspertów, a oni to tak sobie robią dla beki, żeby FOM się #!$%@?ło bo będzie miało brzydsze bolidy do pokazania dla januszy. ;)
A #!$%@? z
@kvvach: te "#!$%@?" miały zapobiec wypadkom w których uderzony np w bok bolid był podbijany i obracany na bok/dach + wspinanie sie bolidu na drugi. Policzmy teraz, ile takich wypadków było po 2014 roku... Tak, te "#!$%@?" są do dzisiaj, tylko wygląda to estetyczniej...
@DBR9: Ekspercik dbr zrobił własne symulacje i potwierdza wyniki FIA xD
Jakbyś siebie nie oszukiwał prawda jest taka, że wszystko rozbija się o Bianchiego. Wtedy opinia publiczna, media i świat zainteresowały się bezpieczeństwem w F1 no i przy okazji innych serii, ale gdyby nie śmierć w F1 nie było by tej całej presji na halo bo niestety niższe serie nikogo nie interesują i nikt poza fanami motorsportu o tych wypadkach nie
Ekspercik dbr zrobił własne symulacje i potwierdza wyniki FIA xD


@kvvach: Ja nie robiłem symulacji tylko FIA o czym powiedzieli w tej prezentacji i wyjaśnili na czym one polegały. Z nas dwóch to ty próbujesz robić za mądrzejszego od grupy inżynierów, którzy od lat się tym zajmują i dysponują danymi a ty dysponujesz jednie swoimi domysłami i najwidoczniej niezbyt uważnie oglądałeś samą prezentację i nie bardzo rozumiesz założeń halo.

No ale