Wpis z mikrobloga

@ArtSS: A też miałem ale przy przedłużeniu umowy jakoś w lutym wysłali mi nowe sim z telefonem czyli nano/mikro sim. Pan z infolinii powiedział tak: Trzeba czekać po aktywacji nowej sim na uruchomienie wszystkich finkcji jakieś 48godzin. Ale moge to panu zdalnie włączyć, i włączył. Dawno dawno temu ten problem też był ale wtedy dostałem karte i telefon w salonie, pan powiedział że wprowadzi teraz kod bo nie będą działały
  • Odpowiedz
@ArtSS: Chcielibyśmy wyjaśnić tę sytuację, dlatego prosimy o informacje:

- z jakiej oferty korzystasz,
- od kiedy taki problem występuje,
- czy możesz wykonywać połączenia i wysyłać SMS-y,
- czy po przełożeniu karty do innego telefonu pojawia się taki sam komunikat.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Specjalista_Plus dzięki! A jeszcze jedno pytanie podczas wyboru abonamentu miałem informacje że będę miał możliwość darmowego etui a po wysłaniu SMS dostaje informacje że nie spełniam warunków. Mam abonament za 25 zł.
  • Odpowiedz