Wpis z mikrobloga

#mulegend #boldupy #mmorpg
brawo #!$%@?, miesiące pracy grafików i tam tych innych projektantów na darmo
po #!$%@? za przeproszeniem wkładać tyle w pracy w content kiedy max level wbija się w 3-4dni ? setki itemów, questów, mnóstwo map, Może dobrze ułożone dialogi i fabuła (nie wiem bo przeklikuje spacją) I wszystko na nic? bo te #!$%@? nowoczesne gry opierają się na jednym schemacie Wbij do gry> tp na dzienny dungeon nr 1, >teleport na dzienny dungeon nr 2> tp na dziennyy dungeon nr 12 >tu zrobić z przedmiot (wyszły #!$%@? staty, trudno powtórzysz jutro i tak do oporu) > Levelować 5 rodzajów gemów
I co ? i tyle, czyli na dobrą sprawe 98% gry tak naprawdę to 2-3 miasta na krzyż i kilka dungenów w których sie poprostu skaluje poziom,

GDZIE TE CZASY GDY ITEMY ROBIŁO SIĘ Z SETEK UNIKALNYCH SKŁADNIÓW, GDZIE TE CZASY GDY MAPA ZAWIERAŁA TYSIĄCE UNIKALNYCH I RÓZNIĄCYCH SIE OD SIEBIE MIEJSC(które de fakto mają znaczenie przez całą gre, na endgame tez)
  • 9
@Gwaihir: właśnie o tym pisze? To dla kogo oni zrobili ten content od 1-65lvl?

Epickie dungeony? To są te same 5-6 dungeony w kółko tyle że się poziom skaluje, to samo z przedmiotami i gemami wszystko to samo tylko cyferki pozmieniane

Kiedyś to były gry, nie były tak schematyczne jak teraz