Wpis z mikrobloga

Ktoś wie, co teraz robi ekipa inXile?

Trochę się zawiodłem na ich Tormencie, ale i tak na tle konkurencji to jeden z najlepszych cRPG tej obok Age of Decadence i obu Divinity.

Zresztą, okno dialogowe, a przede wszystkim liczba możliwych odpowiedzi, z oczywistą możliwością rozważenia maszyny, mówi samo za siebie. Aż mi się Fallouty przypomniały. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Fajnie by było jakby pociagnęli tego Tormenta, z uwzględnieniem poprawek oczywiście.

#crpg #gry #torment
Pobierz
źródło: comment_ghz2R4mHEgpVvZCNrfPFekwVChqzpD85.jpg
  • 13
@wojtaasp: @Lawrence_z_Arabii: Jeszcze robią Bard's Tale 4. Co do Tormenta to się zgadzam, pisałem o nim tutaj: https://www.wykop.pl/wpis/22568969/ech-szkoda-gadac-w-koncu-dostalismy-nietuzinkowy-p/
Gra miała jedną z najciekawszych lokacji od lat (Bloom), ale niestety sukcesu nie odniosła. Bard's Tale podejrzewam, że też zbyt dobrze się nie sprzeda i na jakiś większy zysk szanse ma tylko Wasteland 3. Mam nadzieję, że na tych grach się nie skończy, bo wśród studiów AA zostały tylko Larian i inXile
(Obsidian od czasów New Vegas nie zrobiło nic wartego uwagi).


@Bethesda_sucks: niestety muszę się z tym zgodzić. Pilarsy to taki upośledzony brat Badura i o ile Badur był w swoim czasie nowością, oraz miał dobre postacie i nie najgorszą fabułę, tak w Pillarsach nie ma ani nowości, ani dobrych postaci, ani nawet dobrej fabuły, o mechanice nie wspominając.

Pograłem trochę na piracie, żeby sprawdzić jak gra wygląda przed ewentualnym kupnem, ale
@Lawrence_z_Arabii: Czytałem ostatnio jakąś wypowiedź Fargo, który żalił się na to, że gracze krytykują walkę, a ta nie jest głównym elementem rozgrywki. Sam nie wiem jak to wygląda bo w Tormenta jeszcze nie grałem. Jak dla mnie to kiepskie wytłumaczenie. Co do Wasteland 3 to mam nadzieję, że wyjdzie w dużo lepszym stanie niż W2, który w dniu premiery miał masę bugów. Życze inExile jak najlepiej bo uwielbiam ten typ zabawy
@Lawrence_z_Arabii: Moim zdaniem za bardzo skupili się na kopiowaniu 'nut granych' w Planescape: Torment, za mało w Numenerze było własnego charakteru, przez co odczuwało się go jako gorszą od oryginału (ale nie złą) kopię, zamiast nowego produktu.

Wcześniej, przed premierą T:ToN, spotkałem się na Codexie z popularnym tam stwierdzeniem, że tak naprawdę mamy trzy Tormenty:
-Planescape: Torment (ofc)
-NWN 2: Maska zdrajcy
-KOTOR2

Sam uważam, że coś w tym jest.

Biorąc
Ale Zrozpaczoną Matkę i Niezłomnego to ty szanuj ()


@wielooczek: wątek zrozpaczonej matki mnie nie ruszył wcale, a niezłomnego zawsze zostawiałem w twierdzy, bo mi się nie podobał. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Fakt, fabuła zawodziła, ale widać w niej ślady ambicji, na które najwyraźniej nie starczyło czasu/pieniędzy


Zabrakło tam moim zdaniem opisu świata gry. W Morrowind zrobili to doskonale, bo prawie