Wpis z mikrobloga

@pandapl: Pewnie wprowadzą jakieś zmiany. Już to widzę, jak taki zwykły gracz z aktualnego contentu będzie cierpliwie kompletował sety z rajdów na classicu. Wczoraj ze znajomym gadałem co grał i mi mówił, że on przez pół roku rajdowania MC miał ledwo 3 itemy, bo tak ciężko było wygrać rolla :P

Teraz ludzie płaczą, że w 2 dni po wbiciu 110 nie mogą iść na rajd bo słaby drop mają, a co
@Czamat: C'thun 40, połowa raiduje jest out of combat, mag nie bije bo nie ma many przez 1/2 walki, ludzie używają spelli niższej rangi bo mniej many zjadają, pvp też było zepsute, niektóre klasy były bardzo op wręcz nie do zabicia.
Ile osób zobaczyło a co dopiero pokonało Nefariana na vanilli?
@Junpei1948: bo ile leci przedmiotów z tych bossów? 4-5? na 40 graczy :) bez dkp czy loot council było
@Junpei1948: pewnie wprowadzą loot stystem z aktualnego patcha, co miałoby sens, wg mnie w serwerze wanilla nie będzie chodziło o to żeby ludzie farmili miesiącami jeden set, tylko o to, żeby mogli sie zmierzyć z wyzwaniami vanilli mając do dyspozycji postacie/umiejętności classica, loot system tu dużo nie zmieni, bo jeśli raidy będą takie jak były i postacie nie będą jakoś buffniete to i tak tych itemów wielu graczy nie będzie wstanie
@pandapl: 2 do 5 z tego co wiem. Częściej leciało coś na wzór 2-3 epic itemy i zielone/niebieskie, co przy dużej rotacji składem, skomplementowanie seta było cholernie ciężkie, a trza pamiętać, że kiedyś tak nie pugowali jak teraz.

@Valchee: Też mi się wydaje, że tak będzie. No ale znów będą płacze, że to nie prawdziwa vanilla itd :P
@pandapl: Przecież oto chodzi w vanilli by było trudno. Przez to że tak o wszystko ciężko to potem człowiek ma większy szacunek do takich wielkich graczy. Teraz wszyscy mają wszystko i wszyscy mają siebie w dupie. Brak latających mountów, trudny leveling i mniejszy wybór klas/ras ma też swoje zalety. Poza tym Classic wowa utarł wszelkim ból duperom nosa że prędzej nowy wow wyjdzie niż classic, a tu proszę. Mam nadzieje że
@Junpei1948: Tego właśnie brakuje w obecnym wowie - żeby było trudno. O wiele większa satysfakcja ze zdobycia czegoś, o wiele bardziej uzależniająca rozgrywka. Dla mnie właśnie to się liczy w grze, a nie że wbijam i od razu wszystko podane na dzień dobry, wszyscy taki sam set i jeszcze żeby przypadkiem ktoś nie miał ciężko to wyskalowane statystyki. I nawet jakbyś chciał grać 24/7 i odgonić ludzi w czymkolwiek to się
@Neuroleptic: Wcale nie jest łatwo. Rajdy są o wiele trudniejsze od tych TBC/LK i późniejszych, a te z TBC/LK były trudniejsze od tych z vanilli.

Nie ma w czym? Walcz o realm first z gildią, zrób mythic plusa 22+ w czasie, wbij się do TOP 3 aren/RBG. No kurde, naprawdę nie ma w czym rywalizować ;)
@Junpei1948: Ale co z tego, że nie jest łatwo skoro nic nie wynagradza włożonego wysiłku, a sama satysfakcja ze zrobienia rajdu mi nie wystarcza, żeby się dobrze bawić. Pvp w legionie nie trawię, głównie przez skalowanie statystyk i zmniejszenie roli gearu do minimum co jest dla mnie kompletnym absurdem jeśli chodzi o gatunek mmorpg. Ja nie mówię, że to jest słabe, bo wielu ludziom się podoba, ale kompletnie mija się z
@pandapl: miał swoje wady, ale atmosfera i community były 10 razy lepsze niż to co mamy teraz. Nie zmienią nic, bo to przeczy samej idei - classic content bez żadnych niepotrzebnych zmian. Jak ktoś chce być prowadzony za rączkę i mieć z górki zawsze będzie mógł wrócić do aktualnego wow-a
Ile osób zobaczyło a co dopiero pokonało Nefariana na vanilli?


@pandapl: No i co z tego? #!$%@? niszczy mnie to podejście że tylko endgejm się liczy i #!$%@?. Grałem na nostalriusie trochę, nie dobiłem nawet 40 lev a bawiłem się lepiej niż na retailu od nie wiem kiedy. Gadanie z ludźmi na /s (poważnie, kiedy to ostatnio robiliście?), zbieranie grupy żeby moc robić questy w redridge, walka z rogue 10 lvl
@PortalZeSmiesznymiObrazkami: Idąc tym tokiem myślenia, to wszystko już kiedyś było, nigdy nie będzie nic nowego. Tak, mythic+ nie jest systemem nowatorskim, ALE jest ZAJEBISTY. Jest to chyba najlepiej przyjęta rzecz z bardzo dobrego Legionu i zostanie z WoWem już do końca. System który sprawił, że 5 osobowy content jest w jakikolwiek sposób przydatny po wyjściu drugiego raid tieru.
@LeonL:
ooo dokładnie to, nie wiem co jest złego w powolnym zdobywaniu wszystkiego po kolei. w takim metinie kiedyś max lv miały pojedyncze osoby i tylko mała garstka mogła bić najlepsze bossy/robić questy i dropić lepsze itemy a i tak cała reszta zajebiście się bawiła (do czasu aż nie zepsuli tej gry xD), miesiącami expiła, zarabiała i ulepszała skille z perspektywą robienia czegoś nowego, zdobycia czegoś. a w takim wowie teraz
@PortalZeSmiesznymiObrazkami: Co to za argument? xD Ja mogę powiedzieć to samo o raidach. Kto by je robił gdyby bossy nie dropiły itemów.
Weekly chest jest raz na tydzień. Bossów w raidzie masz 7-11 (licząc tylko najwyższy możliwy dla ciebie do zrobienia poziom). System TF/WF w obecnej formie jest #!$%@?, ponieważ z raid findera możesz dostać item mocniejszy od tych mythic raidów. Dlatego powinny być solidne ograniczenia do poziomów TF z danych
@Neuroleptic: Więc mówisz, że większość graczy ma Cutting Edge w miesiąc po wyjściu tieru? Biorąc pod uwagę, że na chwilę obecną jest chyba koło 300 gildii na świecie 9/9 ToS to jest to pewne nadużycie;)
@marv0oo: 4 itemy z weekly chesta najlepsze, że nie tierowych itemów z mythica mam hmm dokładnie 1 xD i to tylko dlatego, że jest TF na 945.

Ja nie mówię żeby itemy z m+ nie leciały, niech lecą jak teraz jest cap 930 na mythic ToS to niech sobie leci te 915 z m+ bez możliwości TF.

#!$%@?ć z gry weekly chesta oraz misje na skrzyneczki z raidów co dwa tygodnie