Aktywne Wpisy
JessePinkman38 +57
Minieri +149
Dzisiaj mój osobisty rekord na stacji bo aż 4 osoby prosiły o alkohol na krechę. W środku tygodnia, na stacji paliw a nie w osiedlowym u pani Krysi. Były propozycje zostawienia dowodu czy nawet telefonu "pod zastaw". Najgorsze że jak powiem "nie, nie mogę nic dać nawet jakbym chciał" (a nie chcę) to im nie wystarcza. Muszę się kurła tłumaczyć jakbym był winny że na Halne Mocne nie mają, ehh #alkoholizm
To tak jakby jakiś reżyser po nakręceniu "Skazanego na Shawshank" albo "Forresta Gumpa" nakręcił "Botoks".
Żeby jeszcze jakieś inne studio to robiło, ale nie, to ta sama Bethesda.
Morrowind miał tyle głębi i tak bogaty lore, a lore Skyrima można zamknąć w słowach "smoki-krzyki-draugowie".
Skyrim to fajna gierka jak chcesz sobie pomachać mieczem. W Morrowindzie machanie mieczem było gówniane, a mimo to dalej jest zajebistą grą.
#morrowind #gry #staregry #gimbynieznajo #tes #skyrim #crpg
@Dawidino: CD Projekt mówił, że w trakcie tłumaczenia Morrowinda musieli przerobić prawie 6000 stron maszynopisu.
Jestem w stanie w to uwierzyć, zważywszy na to, że każdą książkę że screenu poniżej z wiadomej księgarni, da się przeczytać, przy
@Symmachus: wyjątkowo głupia zagrywka że strony Bethesdy, bo przecież bogate lore w niczym by nie przeszkadzało.
Wystarczyło rozbudować dziennik, żeby zadania dało się robić bez kompasu i dać więcej książek, wtedy stara gwardia byłaby ugłaskana, a
Komentarz usunięty przez autora
@KapralJedziniak: fabularnie Oblivion jeszcze się bronił, ale był taki jakiś zwykły.
Widząc w Morrowindzie ludzi mieszkających w grzybach, jeżdżących jaja olbrzymich mrówek i przerabiających na więzienie meteor zatrzymany siłą woli półboga, z którym zresztą możesz pogadać, zwykle lasy i quasi-średniowieczne miasta w Oblivionie były bardzo
To chyba najbardziej powtarzana oraz błędna opinia. Zupełnie jakby wszyscy magicznie zapomnieli, że Morrowind wszystkie akcje opierał na systemie i rzutach. Rozumiem nieco, że w perspektywie pierwszej osoby abstrakcja całego systemu jest nieco mniejsza - jeśli gracz klika na danego wroga, to spodziewa się trafić. Jednak ta gra to nie
@CorTuum: wystarczyło zrobić tak, żeby system opierał się na sile trafienia, a nie na tym, czy w ogóle trafisz.
Dlatego gra musi być debilnie uproszczona i tematyka gry zawarta w 2 zdaniach które wpadną do uszu graczy.
Morrowind to gra która miała być na 100% i jest mega skomplikowana dzisiaj taka gra by odrzuciła znaczącą liczbę graczy
Oblivion nie był taki zły. Jak się zniosło blooma i blura oraz brzydkie twarze i pominęło miałki wątek główny to świat był całkiem przyjemny choć już trochę płaski. Jednak