Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirki, nie wiem co mam wybrać:
Opcja 1 : Zmiana dotychczasowej firmy IT z pozycji lidera technicznego do firmy z niebieskim logo. Praca w dosyć ciekawym projekcie,aczkolwiek stricte na technicznym stanowisku. Hajs fajny + fajne bonusy
Opcja 2 : Nie zabardzo chcą mnie wypuścić z aktualnej firmy i zaproponowali mi pozycję wyżej czyli team leadera zespołu (notabene pracującego dla klienta z opcji 1).
Hajs podobny jak w opcji 1, ale dużo mniej benefitów i bonusów.

Problem polega na tym, ze w sumie chciałbym robić coś innego, z drugiej strony rzadko się zdarza, że ktoś w moim wieku zostaje team liderem i jest to jakaś wyższa pozycja niż techniczna. Poniekąd menagement mnie interesuje i chyba mam do tego żyłkę, bo pracuję w IT od 2 lat.

Jakieś sugestie ? Pomysły ? uwagi ?

#it #programowanie #decyzje

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Limonene
Dodatek wspierany przez: mZakupy.com
  • 11
jak można dostać leadera po 2 latach pracy? Czy ta firma zatrudnia tylko studentów? :O


@mrMarshalX: Tj. OP pisał, często również wygląda to tak, że stary team leader lub PM odchodzi i bierze się na ich miejsce tego kto się zgłosi. Nawet 2 lat pracy nie potrzeba. ( ͡º ͜ʖ͡º)
@mrMarshalX: To zapadnie ci się ta szczęka pod ziemię, jak poznasz kiedyś personę o mocno przeciętnej wiedzy i inteligencji, która jest święcie przekonana o niezwykłych walorach swojego umysłu bo została PM (bo nikt inny w zespole nie chciał tego stanowiska xD)

Poza tym, nie pamiętam które, ale jedno krakowskie korpo miało jakiś staż czy pracę dla studentów chcących zostać PM.