- 1
Mirki, potrzebuje info jak ugryźć temat. Zamówiłem drona DJI Mavic Pro Platinum w zestawie Combo czyli z dodatkowymi akcesoriami. Niestety przyszedł sam dron bez Combo. Gearbest zaproponował 2 rozwiązania, pierwszym jest wysłanie akcesoriów, co będzie się wiązało z możliwym Vat'em lub odesłanie drona, a oni wyślą ponownie pełny zestaw.
Oba rozwiązania nie bardzo mi pasują, głównie ze względu na czas. W jaki sposób ich podejść aby zrobili refund na akcesoria żebym kupił
Oba rozwiązania nie bardzo mi pasują, głównie ze względu na czas. W jaki sposób ich podejść aby zrobili refund na akcesoria żebym kupił
- 0
@rybak_fischermann: A czy jest opcja szarpać sie z paypalem jedynie o częściowy refund na akcesoria? (koszt akcesoriów w Polsce do zwykłego Mavica to 1500zł, nie mówiąc już o platinum, więc 200$ to będzie mało)
- 2
#gearbest
DLaczego ostatnio przy zakupach nie pojawia mi się opcja użycia pointsów Gearbest? Zawsze pojawiało się tuż nad zakładką bill.
DLaczego ostatnio przy zakupach nie pojawia mi się opcja użycia pointsów Gearbest? Zawsze pojawiało się tuż nad zakładką bill.
Mirki i Mirabelki, zajmuje się ktoś wymianą walut z #paypal na rachunek w polskim banku? Albo ktoś nie potrzebuje USD po dobrym kursie na prykład na zakup telefonu w #gearbest? Będę miał najprawdopodobniej jutro ok. $617, a wolałbym nie przewalutowywać na PLN przez PayPala, bo ich kurs to kpina. I jeszcze musiałbym czekać na wypłatę do poniedziałku.
- 1
@KrystianEuropejski: może mi sie przyda, napisz do mnie na priv
- 2
- 1
Dochodzą wam przesyłki z #gearbest ??
Gearbest i DPD Priority Line - co dalej?
Gearbest i DPD Priority Line - co dalej? Gearbest od jakiegoś czasu miało spore utrudnienia w dostawie produktów przy pomocy Priority Line. Czy można już bezpiecznie zamawiać i kupować? Co z rekompensatą?
z- 5
- #
- #
- #
- #
- #
Trzecia tura kart rabatowych.
Mirki po pierwsze. Karty przyznawane są osobom, które czekają na paczkę Priority Line od dłuższego czasu i jej status się nie zmienia przez 30-40 dni, dlatego sklep wysyła produkt jeszcze raz inną formą przesyłki, aby wynagrodzić ten fakt przyznaje karty podarunkowe. Pisaliśmy o tym wcześniej, a wy wysyłacie nam zamówienia, które mają ledwo 3 dni i prosicie o gift card.
Po drugie nie wysyłajcie nam tego na PW od tego jest inny wpis, ewentualnie można dodawać numer pod tym wpisem
Po
Mirki po pierwsze. Karty przyznawane są osobom, które czekają na paczkę Priority Line od dłuższego czasu i jej status się nie zmienia przez 30-40 dni, dlatego sklep wysyła produkt jeszcze raz inną formą przesyłki, aby wynagrodzić ten fakt przyznaje karty podarunkowe. Pisaliśmy o tym wcześniej, a wy wysyłacie nam zamówienia, które mają ledwo 3 dni i prosicie o gift card.
Po drugie nie wysyłajcie nam tego na PW od tego jest inny wpis, ewentualnie można dodawać numer pod tym wpisem
Po
- 0
@GearBest_Polska: U mnie w dalszym ciągu brak karty podarunkowej (potrafię sprawdzić czy mam ją przypisaną) za zamówienie W1709250701458422. Karta niby przyznana w pierwszej turze... Na zamówienie czekam już 35dni, a status od 26.09 stoi. Support jak zwykle ta sama gadka...
Druga tura kart podarunkowych znajduje się w linku poniżej.
Do kart kwalifikują się zamówienia, które miały bardzo długi przestój lub do dzisiaj nie zostały jeszcze dostarczone. Oszczędźcie nam pracy i nie dodawajcie zamówień które:
• Nie zostały wysłane przez Priority Line (DPD)
• Są obecnie w transporcie od tygodnia czy dwóch (normalny czas dostarczenia paczek to 25-30 dni)
Do kart kwalifikują się zamówienia, które miały bardzo długi przestój lub do dzisiaj nie zostały jeszcze dostarczone. Oszczędźcie nam pracy i nie dodawajcie zamówień które:
• Nie zostały wysłane przez Priority Line (DPD)
• Są obecnie w transporcie od tygodnia czy dwóch (normalny czas dostarczenia paczek to 25-30 dni)
- 1
@GearBest_Polska: Ja nie dostałem w dalszym ciągu karty podarunkowej. Numer zamówienia był w poprzedniej liście. W1709250701458422
- 121
Jest nam bardzo przykro z powodu opóźnień w przesyłkach Priority Line oraz problemów jakie wynikły z dostarczeniem paczek z ostatnich 2 miesięcy. Pisaliśmy już wcześniej o problemach z Urzędem Celnym w UK.
Całość procedury celnej wydłużyła się na tyle, że niektóre paczki do dzisiaj nie zaktualizowały swojego statusu. W związku z tym wiele paczek zostało wysłanych ponownie, aby skrócić czas oczekiwania, ale przez pewien błąd w systemie zamówień paczki, które miały zostać nadane za pomocą Priority Line (DPD) zostały nadane innymi formami przesyłki.
Jeżeli zamawialiście produkty z wysyłką Priority Line i otrzymaliście jakieś dodatkowe opłaty, to sklep zobowiązuje się do pokrycia tych kosztów. W tym celu skontaktujcie się z nami za pomocą tej strony.
Całość procedury celnej wydłużyła się na tyle, że niektóre paczki do dzisiaj nie zaktualizowały swojego statusu. W związku z tym wiele paczek zostało wysłanych ponownie, aby skrócić czas oczekiwania, ale przez pewien błąd w systemie zamówień paczki, które miały zostać nadane za pomocą Priority Line (DPD) zostały nadane innymi formami przesyłki.
Jeżeli zamawialiście produkty z wysyłką Priority Line i otrzymaliście jakieś dodatkowe opłaty, to sklep zobowiązuje się do pokrycia tych kosztów. W tym celu skontaktujcie się z nami za pomocą tej strony.
- 0
@GearBest_Polska: W1709250701458422
- 0
@GearBest_Polska: W1708310127463781
- 1
Mirki! Duża część paczek z września ruszyła aczkolwiek jedna z moich stoi cały czas. Jest z 25.09. Czy ktoś ma taką sytuację?
#gearbest #priorityline
#gearbest #priorityline
Sklep Gearbest przesłał nam oficjalną informację na temat opóźnień w Priority Line.
We are deeply sorry about the delay of DPD clearance in September. We are doing our best to help our customers to receive their product as soon as possible. At the same time, we have done the following optimization for the logistics:
1.DPD Logistics: We have replaced the partner of our DPD logistics and added new customs clearance countries, to reduce the chances of delay of the parcel which caused by in the clearance process.
2. New logistics: (Europe Railway Registered) is testing at the moment. This logistics can send parcel which contain batteries, powder and other items below 2kg. It will transit in Poland and delivered to customers by local delivery agencies, which makes that this logistics is cheaper and safer.
For
We are deeply sorry about the delay of DPD clearance in September. We are doing our best to help our customers to receive their product as soon as possible. At the same time, we have done the following optimization for the logistics:
1.DPD Logistics: We have replaced the partner of our DPD logistics and added new customs clearance countries, to reduce the chances of delay of the parcel which caused by in the clearance process.
2. New logistics: (Europe Railway Registered) is testing at the moment. This logistics can send parcel which contain batteries, powder and other items below 2kg. It will transit in Poland and delivered to customers by local delivery agencies, which makes that this logistics is cheaper and safer.
For
- 0
Ja tam nie otrzymałem info o zmianie metody wysyłki. Mam 3 zamówienia z połowy września które jeszcze nie dotarły. Nie wiele można wyciągnąć z tej informacji. W dalszym ciągu nie wiemy kiedy i czy w ogóle dotrą nasze przesyłki.
- 0
@Invisible22: Nie wszystko. Mam 3 paczki i nie dostałem na żadną nowego listu przewozowego.
#gearbest
Zaczyna mnie już brać cholera z tym GearBest. Nie dość, że mają głęboko w dupie klientów nie odpowiadając na Messengerze, na tickety i na PayPal, to kazali skontaktować się z DPD czy czasem mojej paczki nie widzieli (ja to tak interpretuję). Wołam @GearBest_Polska
Jak dzisiaj nie dostanę od nich nigdzie odpowiedzi albo znowu zleją jakąś regułą kopiuj-wklej to składam roszczenie do Paypal..
Oczekuje na paczkę od 18 września,
Zaczyna mnie już brać cholera z tym GearBest. Nie dość, że mają głęboko w dupie klientów nie odpowiadając na Messengerze, na tickety i na PayPal, to kazali skontaktować się z DPD czy czasem mojej paczki nie widzieli (ja to tak interpretuję). Wołam @GearBest_Polska
Jak dzisiaj nie dostanę od nich nigdzie odpowiedzi albo znowu zleją jakąś regułą kopiuj-wklej to składam roszczenie do Paypal..
Oczekuje na paczkę od 18 września,
- 0
@kuba130000: Tak, zlewają. Pozostaje cierpliwie czekać.
Mirki,
23.09. zamówiłem na #gearbest kamerkę HawKeye Firefly 8s, z wysyłką Priority Line. Czas dostawy miał wynieść 10-20 dni. Od 14.10 na trackingu (zdjęcie poniżej) mam taki status. Czy to znaczy, że kamera zostanie oVATowana (dzięki Morawiecki!)? Czy po prostu czekać na dalszy status. Zawsze jak vatowali to był status "Zatrzymanie w cle"...
#werzabrze
23.09. zamówiłem na #gearbest kamerkę HawKeye Firefly 8s, z wysyłką Priority Line. Czas dostawy miał wynieść 10-20 dni. Od 14.10 na trackingu (zdjęcie poniżej) mam taki status. Czy to znaczy, że kamera zostanie oVATowana (dzięki Morawiecki!)? Czy po prostu czekać na dalszy status. Zawsze jak vatowali to był status "Zatrzymanie w cle"...
#werzabrze
- 1
Właśnie dostałem info na supporcie że moja paczka została ponownie wysłana za pomocą DHLRAM. Paczkę miałem od 18.09 na southall, wczoraj napisałem do nich że albo coś robią albo robię spór na PayPal i wysłali ponownie. #gearbest #priorityline
- 3
- 3
Dostał ktoś taką wiadomość od #gearbest? Czy to znaczy, że paczka, którą rzekomo nadali dnia 16 września (priority line) dopiero dzisiaj została wysłana zwykłą przesyłką? @GearBest_Polska znacie podobne przypadki?
- 1
- 0
@SaXer: luuz... ja mam z 14.09 i nadal czekam...
- 0
@leszek_SK: Biorąc pod uwagę odpowiedzi supportu na tickety nie liczył bym na żaden zwrot.
- 0
@GearBest_Polska: Moja paczka z 14.09 również jeszcze stoi... Kontaktowałem się z supportem i ciągle ten sam bełkot z którego nic nie wynika... numer zamówienia: W1709120150422457
Czy ktoś wie skąd ten użytkownik #car4vip ma te sprzęty? Komentarze są aż nazbyt pozytywne, długie i wyczerpujące, a nawet przypadki zwrotu pieniędzy...Zazwyczaj komentarz to "Polecam" i tyle. #allegro @allegropl #apple
Wracając do tematu, również kupiłem sprzęt w styczniu (termin dostaw 30.04), dam znać jak dojdzie :)
W takim razie rozumiem, że 30.04 nawet nie ruszyło... Jest ktoś kto czeka na tą dostawę i ma jakieś info? Trochę nie rozumiem po co pisać, że opóźnienie jest 21-28 dni jak nic z tego nie wynika i jak nie było zamówienia tak w dalszym ciągu nie ma.
Wyraziłem tylko swoją opinię, czekam i nie robię afery... Jedynie pytanie, skoro wysyłki dopiero 10/11 to biorąc pod uwagę