Czy ktoś wie skąd ten użytkownik #car4vip ma te sprzęty? Komentarze są aż nazbyt pozytywne, długie i wyczerpujące, a nawet przypadki zwrotu pieniędzy...Zazwyczaj komentarz to "Polecam" i tyle. #allegro @allegropl #apple
@gezorrr: Nie zwracaj uwagi na to co piszą w tym artykule, nie wiem co mają na celu głosząc takie głupoty. Gwarancja jest ważna rok od uruchomienia urządzenia (w autoryzowanych serwisach Apple), nie ważne czy jest to MacBook, iPad czy iPhone. Jest dokładnie tak jak napisał @sstory999.
Wracając do tematu, również kupiłem sprzęt w styczniu (termin dostaw 30.04), dam znać jak dojdzie :)
@smokehead: W europie mamy klawisz enter pionowy, US ma poziomy. Różnica jest również w lewym shifcie i klawiszu z tyldą. Standardowo przychodzą z europejską.
Najgorsze to czekanie... :) Nie wiem jak inni z dostawy 30.04 ale ja biorąc pod uwagę wszystkie komentarze już zupełnie pożegnałem się z myślą, że dostanę sprzęt na początku czerwca :)
@Konstantynopolitanczykiewicz1 Możesz słać do dowolnego autoryzowanego serwisu w tym Cortland. AppleCare jest weryfikowane na podstawie numeru seryjnego i może być realizowane w dowolnym Państwie.
W takim razie rozumiem, że 30.04 nawet nie ruszyło... Jest ktoś kto czeka na tą dostawę i ma jakieś info? Trochę nie rozumiem po co pisać, że opóźnienie jest 21-28 dni jak nic z tego nie wynika i jak nie było zamówienia tak w dalszym ciągu nie ma.
@sstory999: Nie wiem jak Ty ale ja żadnej informacji o kolejności w zależności od specyfikacji nie dostałem. Nie robię afery, czekam... co nie zmienia faktu, że informacje są sprzeczne z faktycznym odbiorem sprzętu co jest dość irytujące :) Druga sprawa.. z tego co widzę dostałeś swoją sztukę z 30 dniowym opóźnieniem więc zgodnie z tym co pisał Pan Marek (21-28 dni + 7 dni roboczych wydanie). Nie dziw się więc
@Deja_VU_000: Chyba za mocno został przyjęty mój komentarz, przecież nie napisałem nic co mogłoby kogokolwiek urazić czy zrobić czarny PR. Mój wniosek o kolejnych opóźnieniach wyciągnąłem z komentarza @Nowyy0, z którego wywnioskowałem że część osób z 31.03 nadal nie odebrało sprzętu + poprzednie komentarze innych którzy mieli dużą obsuwę.
Wyraziłem tylko swoją opinię, czekam i nie robię afery... Jedynie pytanie, skoro wysyłki dopiero 10/11 to biorąc pod uwagę
@bedeprogramista: Było info wczoraj: "30.04 czyli te z wysyłek majowych wydawane od jutro więc pierwsze osoby już po najbliższym weekendzie otrzymają swój sprzęt nikt nie mógł go otrzymać ."
@fakemail @janix @Jacobi Ostatnio pierwszy raz używałem yazing, przed chwilą przyszedł mail że cashback naliczony. Wypłata następuje automatycznie czy muszę coś klikać? nie widzę w "dashboard" przycisku do wypłaty :(
Mirki, potrzebuje info jak ugryźć temat. Zamówiłem drona DJI Mavic Pro Platinum w zestawie Combo czyli z dodatkowymi akcesoriami. Niestety przyszedł sam dron bez Combo. Gearbest zaproponował 2 rozwiązania, pierwszym jest wysłanie akcesoriów, co będzie się wiązało z możliwym Vat'em lub odesłanie drona, a oni wyślą ponownie pełny zestaw.
Oba rozwiązania nie bardzo mi pasują, głównie ze względu na czas. W jaki sposób ich podejść aby zrobili refund na akcesoria żebym kupił
@rybak_fischermann: A czy jest opcja szarpać sie z paypalem jedynie o częściowy refund na akcesoria? (koszt akcesoriów w Polsce do zwykłego Mavica to 1500zł, nie mówiąc już o platinum, więc 200$ to będzie mało)
Mirki i Mirabelki, zajmuje się ktoś wymianą walut z #paypal na rachunek w polskim banku? Albo ktoś nie potrzebuje USD po dobrym kursie na prykład na zakup telefonu w #gearbest? Będę miał najprawdopodobniej jutro ok. $617, a wolałbym nie przewalutowywać na PLN przez PayPala, bo ich kurs to kpina. I jeszcze musiałbym czekać na wypłatę do poniedziałku.
Mireczki takie pytanie, zamówiłem sobie z Chin szczoteczkę, zapłaciłem 39 USD, wybrałem wysyłkę DHL, i zostało naliczone cło w wysokości 72 PLN. Można się od tego odwołać ? Jak rozwiązać ta sprawę ? Gdzie złożyć reklamacje ? #gearbest #dhl #clo #oszukujom #xiaomi #reklamacja
@maciokrk: Panie... Zamówiłeś przedmiot z chin, na dodatek wybierając wysyłkę przy której opłaty dodatkowe są w 100% pewne. Tu nie ma czego reklamować, przecież nikt nie daje gwarancji że nie będzie dodatkowych opłat.
Gearbest i DPD Priority Line - co dalej? Gearbest od jakiegoś czasu miało spore utrudnienia w dostawie produktów przy pomocy Priority Line. Czy można już bezpiecznie zamawiać i kupować? Co z rekompensatą?
Mirki po pierwsze. Karty przyznawane są osobom, które czekają na paczkę Priority Line od dłuższego czasu i jej status się nie zmienia przez 30-40 dni, dlatego sklep wysyła produkt jeszcze raz inną formą przesyłki, aby wynagrodzić ten fakt przyznaje karty podarunkowe. Pisaliśmy o tym wcześniej, a wy wysyłacie nam zamówienia, które mają ledwo 3 dni i prosicie o gift card.
@GearBest_Polska: U mnie w dalszym ciągu brak karty podarunkowej (potrafię sprawdzić czy mam ją przypisaną) za zamówienie W1709250701458422. Karta niby przyznana w pierwszej turze... Na zamówienie czekam już 35dni, a status od 26.09 stoi. Support jak zwykle ta sama gadka...
Druga tura kart podarunkowych znajduje się w linku poniżej.
Do kart kwalifikują się zamówienia, które miały bardzo długi przestój lub do dzisiaj nie zostały jeszcze dostarczone. Oszczędźcie nam pracy i nie dodawajcie zamówień które:
• Nie zostały wysłane przez Priority Line (DPD) • Są obecnie w transporcie od tygodnia czy dwóch (normalny czas dostarczenia paczek to 25-30 dni)
Jest nam bardzo przykro z powodu opóźnień w przesyłkach Priority Line oraz problemów jakie wynikły z dostarczeniem paczek z ostatnich 2 miesięcy. Pisaliśmy już wcześniej o problemach z Urzędem Celnym w UK.
Całość procedury celnej wydłużyła się na tyle, że niektóre paczki do dzisiaj nie zaktualizowały swojego statusu. W związku z tym wiele paczek zostało wysłanych ponownie, aby skrócić czas oczekiwania, ale przez pewien błąd w systemie zamówień paczki, które miały zostać nadane
Sklep Gearbest przesłał nam oficjalną informację na temat opóźnień w Priority Line.
We are deeply sorry about the delay of DPD clearance in September. We are doing our best to help our customers to receive their product as soon as possible. At the same time, we have done the following optimization for the logistics: 1.DPD Logistics: We have replaced the partner of our DPD logistics and added new customs clearance countries, to reduce the
Ja tam nie otrzymałem info o zmianie metody wysyłki. Mam 3 zamówienia z połowy września które jeszcze nie dotarły. Nie wiele można wyciągnąć z tej informacji. W dalszym ciągu nie wiemy kiedy i czy w ogóle dotrą nasze przesyłki.
#gearbest Zaczyna mnie już brać cholera z tym GearBest. Nie dość, że mają głęboko w dupie klientów nie odpowiadając na Messengerze, na tickety i na PayPal, to kazali skontaktować się z DPD czy czasem mojej paczki nie widzieli (ja to tak interpretuję). Wołam @GearBest_Polska Jak dzisiaj nie dostanę od nich nigdzie odpowiedzi albo znowu zleją jakąś regułą kopiuj-wklej to składam roszczenie do Paypal.. Oczekuje na paczkę od 18 września,
23.09. zamówiłem na #gearbest kamerkę HawKeye Firefly 8s, z wysyłką Priority Line. Czas dostawy miał wynieść 10-20 dni. Od 14.10 na trackingu (zdjęcie poniżej) mam taki status. Czy to znaczy, że kamera zostanie oVATowana (dzięki Morawiecki!)? Czy po prostu czekać na dalszy status. Zawsze jak vatowali to był status "Zatrzymanie w cle"...
@Stelmi00: Będzie Vat, przyjdzie Ci pismo z urzędu u przesłanie dokumentów. Możesz je od razu wysłać nie czekając na list.(screen ze stroną przedmiotu i potwierdzenie zapłaty). Jakiś czas temu zmieniły się statusy.
Właśnie dostałem info na supporcie że moja paczka została ponownie wysłana za pomocą DHLRAM. Paczkę miałem od 18.09 na southall, wczoraj napisałem do nich że albo coś robią albo robię spór na PayPal i wysłali ponownie. #gearbest #priorityline
Dostał ktoś taką wiadomość od #gearbest? Czy to znaczy, że paczka, którą rzekomo nadali dnia 16 września (priority line) dopiero dzisiaj została wysłana zwykłą przesyłką? @GearBest_Polska znacie podobne przypadki?
#gearbest zamówiony towar we wrześniu. Paczki nadal nie otrzymałem, a cały czas wisi status: 2017-09-16 17:20 Southall, Your parcel is on its way. Dziś mamy 13.10 ;/
@GearBest_Polska: Moja paczka z 14.09 również jeszcze stoi... Kontaktowałem się z supportem i ciągle ten sam bełkot z którego nic nie wynika... numer zamówienia: W1709120150422457
Czy ktoś wie skąd ten użytkownik #car4vip ma te sprzęty? Komentarze są aż nazbyt pozytywne, długie i wyczerpujące, a nawet przypadki zwrotu pieniędzy...Zazwyczaj komentarz to "Polecam" i tyle. #allegro @allegropl #apple
Wracając do tematu, również kupiłem sprzęt w styczniu (termin dostaw 30.04), dam znać jak dojdzie :)
W takim razie rozumiem, że 30.04 nawet nie ruszyło... Jest ktoś kto czeka na tą dostawę i ma jakieś info? Trochę nie rozumiem po co pisać, że opóźnienie jest 21-28 dni jak nic z tego nie wynika i jak nie było zamówienia tak w dalszym ciągu nie ma.
Wyraziłem tylko swoją opinię, czekam i nie robię afery... Jedynie pytanie, skoro wysyłki dopiero 10/11 to biorąc pod uwagę