Aktywne Wpisy
Nie wytrzymuje psychicznie na #emigracja. Patusy z pokoju obok, jak sobie wybierałem ubrania na jutrzejszy wepchnęli mnie "na żarty" do szafy po czym związali wyjście trytytkami. Prosiłem żeby otworzyli a oni śmiali się przez 20 minut i mówili żebym tam spał. Wpadłem w panikę i prawie tam zemdlałem. Jak się rozbeczałem to dopiero poszli do rozum do głowy i otworzyli. Szkoda że nie mogę tego rzucić bo nie będę miał za
jmuhha +9
Co myślicie o tej łazience
Samochod ze skrzynia manualna ale ze wskaznikiem aktualnego zuzycia paliwa
gdy jadę na trójce powiedzmy 50kmh, i zaczne przyspieszac przy obrotach załóżmy 3tysiace spalanie wyswietlane jest jako normalne
Gdy przy tej samej predkosci bede jechal na piatce i tez zaczne przyspieszac, spalanie pokazuje sie ogromne jak z kosmosu, mimo ze obroty sa bardzo niskie.
Jak spalanie moze byc wyzsze przy mniejszych obrotach - bo tego nie rozumiem. Wyjasnijcie mi to.
Nie mam teraz mozliwosci zrobienia odpowiednich zdjec dla opisanej sytuacji a kwestia ta nurtuje mnie dosc mocno
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
poprostu trudno mi zrozumiec korelacje z obrotami - spalanie wysokie przy niskich obrotach - jak to mechanicznie mozliwe? Silnik wykonuje mniej cykli, jak moze spalac sie go wiecej?
Komentarz usunięty przez moderatora
@Max3nium: bo silnik ma mniejsze obciążenie
tak samo możesz zapytać czemu zjeżdżając z górki i mając 5k obrotów i utrzymując stałą prędkość masz spalanie bliskie zeru, a jadac po płaskim z tą samą prędkością spalanie jest dużo większe.
@Max3nium: w pewnym stopniu tak, w większości jeżdżących obecnie samochodów pedał gazu daje jedynie sygnał elektroniczny do komputera, ale działa tu też użytkownik - na trzecim biegu łatwiej uzyskać lepsze przyspieszenie, więc zwykle by uzyskać ten sam efekt przyspieszenia mniej