Wpis z mikrobloga

@Bonifacy13: ale też: gorzej wyciszone, mniej komfortowe, gorzej wykonane, brzydsze. Silnik 2.0 w Pugu ponoć cieszy się dobrą opinią... Nie słyszałem, by był nadto awaryjny.
  • Odpowiedz
@persil91: Ten 136 KM to ew10j4 a ten 140 KM to ew10a. Jeden i drugi jest dobry, ten 140 KM to poprawiona wersja ew10j4. Zostały zmienione jakieś duperele. Ja miałem 407 z silnikiem ew10j4 i był pancerny, chociaż jak na benzynę wolnossącą trochę pali. Oba silniki nadają się świetnie pod gaz i części są bardzo tanie.
  • Odpowiedz
  • 1
@jmyung przejechałem C5 z tym silnikiem na lpg 440kkm i jeździł dalej. Pancerny i niewymagajacy. Benzyny z psa z tej serii są nie do zabicia. Olej co 30kkm .
  • Odpowiedz
@bigger: kolega ma C5 w benzynie z gazem i tez podbija pod 400 tys km. W trasie jednak brakowało mi 6 biegu. Jeździłem jednak więcej po mieście więc było super, cichy i tani w utrzymaniu silnik. Teraz do mojego dci wchodzi 8L oleju + drogie filtry. Jedna wymiana to jak dwie wymiany w peugeocie ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@bigger: a Ty co myślisz o Pugu 407? Przy okazji zapytam, bo prawdopodobnie sprowadzałbym z Niemiec (mam tam rodzinę). Na coś szczególnego zwrócić uwagę, jakieś przeglądy itp.? Da radę jakoś sprawdzić oryginalność przebiegu? Mają jakieś raporty zbadań technicznych jak od niedawna w Polsce?
  • Odpowiedz
  • 2
@persil91 myślę że bardzo ok. Bez porównania z Fordami. Trwałe, dobrze wyposażone i tanie w serwisie i częściach. Bralbym 2.0 lpg lub 2.0 hdi.
1.8 Bena trwała ale za słaba.
Miałem sporo sztuk 407 i oprócz za długiego zwisu z przodu. Awarii kluczyka i przełączników zespolonych nie było z nimi problemów
  • Odpowiedz