Wpis z mikrobloga

@SwiatBaterii: Witam. Tu znowu ja ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kiedyś od was kupiłem baterię DE25, która (po wymianie) działa ślicznie nawet dziś.
Ostatnio dla znajomej kupiłem zasilacz AD20 i ten też z początku sprawiał się dobrze, do niedawna.
Tydzień od zakupu zasilacz zdechł ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Lampka na nim (bardzo ciemna, ledwo widoczna) pulsuje, a na wyjściu zasilacz (wg. miernika) daje ok 2,5 V. Laptop w ogóle nie przyjmuje od niego prądu (najprawdopodobniej właśnie przez tak niskie napięcie).
Dacie radę załatwić to tak samo jak ostatnim razem (z tą baterią)?

Z góry informuję, że koleżanka pudełka się pozbyła (logikaróżowychpasków), ale wciąż ma kartę gwarancyjną i fakturę. Nie sprawi to problemu? Dołączyć jakieś papiery do paczki?

Z góry dzięki za pomoc
  • 5
Cześć, na produkty udzielamy dodatkowej 30 dniowej gwarancji door2door, także tutaj będzie wymiana od ręki. Powiedz mi proszę czy to był zakup stacjonarny czy wysyłkowy. Potrzebujemy takich informacji do ustalenia adresu ewentualnej wymiany. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Będziemy potrzebowali loginu lub danych osoby, która zamawiałam. Możesz ewentualnie skontaktować się mailowo na adres: info@swiatbaterii.pl, jeśli nie chcesz tutaj podawać.