Aktywne Wpisy
![kamz_4con](https://wykop.pl/cdn/c0834752/ced76a8ef56a33ccd54a92998cf12437878f70a8bab550b4244b5e272c096dfe,q60.jpg)
kamz_4con +207
Zdziwiło mnie, że 1700 osób popiera taki wpis. Zero refleksji nad integralnością swojego narodu i afirmacja narodu obcego są dla mnie kuriozalne i prowadzi do konkluzji, że jest bardzo duża grupa osób, dla której lojalność narodowościowa jest zbędna. To prosta droga do wejścia w tę lukę przez inne państwa.
#ukraina #polska #ojkofobia #optymizmnajwyzszaformanaiwnosci #4konserwy
#ukraina #polska #ojkofobia #optymizmnajwyzszaformanaiwnosci #4konserwy
![kamz_4con - Zdziwiło mnie, że 1700 osób popiera taki wpis. Zero refleksji nad integra...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/7dcb6e8ef02866c8366f1622385c861f860d45e068c65e4b972a0db32cf0e0f0,w150.jpg?author=kamz_4con&auth=10582de8850b09ce06e8bb479cf4f2cc)
źródło: 1000010100
Pobierz![Zoyav](https://wykop.pl/cdn/c0834752/0ad81cbd8111fe8dfaa38029832ea59d1a8a2c0d484a7d16def0a04fd35062e3,q60.jpg)
Zoyav +73
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
Mam stanowisko na którym nie mogę podejrzeć dokumentów oraz dodać ich jako załącznik do wiadomości E-Mail (przy pomocy Mozilli Thunderbird). Mam 4 komputery - na 3 działa, na 1 nie działa. Problem dotyczy właśnie jego. Używam programu Comarch do zarządzania sprzedażą itd.
Dokładnie chodzi o Comarch ERP XL 2017.1 - wybieram:
Zamówienie i z górnej tabeli Wydruk --> Oferta sprzedaży ze zdjęciami --> oferta --> podgląd na ekran
wyskakuje ten błąd. To samo wyskakuje jak klikam:
Wysłanie wydruku pocztą --> Oferta sprzedaży ze zdjęciami --> oferta
Treść błędu:
Crystal Reports: błąd wykonania funkcji CcCreateInstance(CrystalApp).
#1106: Brak serwera COM dla tej klasy (CO_E_CLASSSTRING): CrystalRuntime.Application.11
Screen błędu:
Tutaj
Specyfikacja:
• Dokładnie taki zestaw komputerowy
(nie sądzę, że winny temu problemowi jest komputer - Złożyłem 4 takie same komputery, i tylko na tym występuje ten błąd)
• Comarch w wersji 2017.1
• Zainstalowany .NET Framework 4.0
• Wszystkie sterowniki aktualne
• SAP Crystal REports zainstalowany w wersji 64-bit
• Komputer jest podłączony do domeny
• PDF Creator w wersji 1.7.1
Co robiłem aby rozwiązać problem:
• Reinstalowałem Comarcha 2017.1
• Instalowałem .NET Frameworka w wersji 4.0
• Instalowałem SAP Crystal REports w wersji 64-bit
• Uruchamiałem rejestr.bat
• Uruchamiałem rejestr.bat z uprawnieniami administratora
• Uruchamiałem rejestr.bat z uprawnieniami administratora przez konsolę
• Zmieniłem nazwę "PDF Creator" na "Adobe PDFWriter" (rozwiązał problem nieaktywnej ikony wysyłania wiadomości na jednym komputerze)
• Sprawdziłem rejestr, czy domyślnym programem pocztowym jest Mozilla Thunderbird (jest)
• Sprawdziłem czy w rejestrze jest wzmianka o PDF Creator (jest)
• Przeczesałem wszystkie strony internetowe z tym problemem (wszystkie rozwiązania jakie tam są wypróbowałem)
Nie wiem co mogę jeszcze zrobić. Bardzo proszę o pomoc. Jestem naprawdę zdesperowany. Próbowałem już chyba wszystkiego. Dwóch informatyków (siedzących w Comarchu) próbowało to rozwiązać i nic nie wskórali.
Dla znalazcy rozwiązania wyślę prezent.
#comarch #pomocy #komputery #pdfcreator #problem #pytanie
Jaki system? Windows 10 64-bit.
Mam instalkę .NET Framework w wersji 2.0, ale muszę ją jakoś inaczej odpalać, bo nic się nie dzieje po kliknięciu. Zaraz sprawdzę zgodność.
Sprawdzę i dam znać.
Nic to nie dało. Próbowałem zgodność, usuwanie i dezaktywację Frameworka - nic z tego.
Zapisz jako obojętnie_co.reg i uruchom - doda wpis do rejestru lub poprawi błędny
Daj znać czy poszło.
Dziękuję za chęć pomocy. niestety nie pomogło. Wpisałem do notatnika, zapisałem, uruchomiłem. Wyskoczył komunikat o poprawnym wprowadzeniu danych do rejestru. ale nadal wyskakuje ten sam błąd. Restart komputera też nie pomógł.
Za chwilę spróbuję skopiować cały folder Comarcha z drugiego komputera na którym działał. Może to
Niestety, skopiowanie folderu nic nie dało.
Wybaczcie, że wołam, ale może kogoś to zainteresuje. No i może ktoś jeszcze ma ten problem.
Ogółem spróbowałem wszystkiego i doszłem (doszedłem?) do wniosku, że winne są dyski twarde. Mam 6 komputerów w pracy - 4 działają bez problemu, 2 mają ten błąd. Próbowałem nawet zgrać obraz dysku z komputera, który nie ma tego błędu - nadaremno. Ogółem Comarch jest mocno zabugowany, ale ten błąd to
a dwa instalacja CDNa należy przeprowadzić z wiersza poleceń z prawami administratora - zalecenia serwisanta Comarcha
Przyjacielu. Wybacz, że nie pisałem, ale nie użyłeś wzmianki tak jak ja to robię. Kilka dni temu napisałem do asysty Comarch i wczoraj otrzymałem taką odpowiedź:
Napisałem do partnera i nie jestem pewien co zamierza zrobić.
Jeśli podeśle nam ten plik to go udostępnię.
Masz ten sam problem? ;)
Rozwiązaniem na innych komputerach z Windowsem 10 ale wersjami 1706 jest opcja odinstalowania CDNa wraz z jego dodatkami (Crystal itp.) i zainstalowania ponownie następnie uruchomienie pliku Rejestr.bat z katalogu gdzie został zainstalowany CDN. Oczywiście wszystkie zadania wykonujemy na koncie administratora z wiersza poleceń z uprawnieniami administratora.
A i jeszcze w ścieżce systemowej PATH trzeba usunąć wpis o jeżeli taki się
Czekam na odpowiedź. Napiszę jak będę coś więcej wiedział. ;)
Uzyskałem odpowiedź od partnera. Pobrał plik ze strony Comarcha i dał Nam go.
Link do pobrania
Piękne dzięki za pomoc. Temat można zamknąć ;)