#anonimowemirkowyznania Jakiś czas temu poznałem dziewczynę. Nie powiem chyba się okrutnie zauroczylem. Mieszka w moim mieście, ale pracuję i studiuję w pewnym dużym mieście w środkowej Polsce. Spotykaliśmy się za każdym razem jak wracała, kiedy wyjeżdżała utrzymywalismy ciągły kontakt. Rozmawialiśmy praktycznie codziennie, mówiła mi praktycznie wszystko o swoich problemach, gdzie wychodzi itp. Przeważnie to ona zaczynała rozmowy. Od jakiegoś czasu jej stosunek do mnie strasznie się zmienił. Przestała się odzywać, mało mi mówi, często mnie zlewa w rozmowach. Podejrzewam że zaczęła z kimś się spotykać. Być może znudził ja kontakt na odległość i uznała że nic więcej z tego nie będzie. Nie wie że za 3 miesiące przeprowadzam się do tego miasta. Częściowo wybór lokacji był spowodowany jej osobom. Byłem w jakiś związkach ale nigdy z dziewczynami do których coś czułem. Nigdy żadnej nie skrzywidzilem ani nie zdradziłem, myślałem że uczucie przyjdzie z czasem. Teraz jestem strasznie rozbity, nie wiem co ze sobą zrobić. Mimo że trening mam za 2 godziny, siedzę pod salka bokserska. Od jakiegoś czasu nie potrafię znaleźć sobie miejsca. Czemu to tak musi okrutnie boleć? Nie chce pić alkoholu mimo że najchętniej zalalbym się w trupa. Nie jestem wariatem, podejrzewałem że ze względu na kilometry nic z tego nie będzie i zanim będę bliżej jej znajdzie sobie kogoś ale jednak mała cząstka mnie nadal wierzyła. Cząstka która już chyba umarła. Gdyby napisała do mnie mógłbym rzucić wszystko i do niej przyjechać.... #logikaniebieskichpaskow #rozowepaski i chyba jakaś ♯depresja
@AnonimoweMirkoWyznania: Klasyczny friendzone przyjacielu. Myślę, że większość z nas przez to przechodziła. Nie pozostaje ci nic innego jak poszukać innej. Odpalaj tindera/badoo i działaj. Szybko nie przejdzie, ale ranę pomoże zagoić.