Wpis z mikrobloga

@ldefix: dooo duuuupyyyyy, totalnie mi się nie podoba ani nie kojarzy z systemem wymiany plików. Wygląda jak jakiś hipsterski program dla kreacji. Czy oni na siłę starają się zmienić model biznesowy z cloud storage?
  • Odpowiedz
@ldefix: podoba mi się eksperymentowanie z kolorami w tym smutnym jak #!$%@? świecie nudnych logo, całkiem fajne są też te wszystkie dynamiczne ilustracje. nie podoba mi się font w nagłówkach (niewygodnie się czyta). no i jak ktoś zauważył, nie kojarzy się zupełnie z systemem wymiany plików tylko z jakąś lifestyle'ową marką.

te kolory mają też taką wadę, że niszczą jednolity branding. imho spotify lepie bawi się kolorami.
  • Odpowiedz
@ldefix: znak bardzo na plus, branding mocno trendy, ciekawe jak wytrzyma próbę czasu. Trzeba pamiętać o tym, że to rebranding, nie redesign. Zmiany objęły nie tylko kwestie wizualne, ale też filozoficzne. Czekam na pokaz innych działań, bo dopiero wtedy będzie można zrozumieć tę zmianę.

te kolory mają też taką wadę, że niszczą jednolity branding. imho spotify lepie bawi się kolorami.


@kocham_jeze: tym jednym zdaniem sam sobie zaprzeczasz twierdząc,
  • Odpowiedz
Patrząc na stronę cholernie ciężko się domyśleć do czego służy program i co to w ogóle jest. Mi bardziej teraz przypomina behance niż program do wymiany plików.


@Dzwoneg: Pieprzysz jakbyś nagle zapomniał do czego dropbox służy. Najwyraźniej są świadomi tego, że ich pozycja pozwala im na zrezygnowanie z elementów oczywistych we wszystkich kanałach. Poza tym poniżej screenshot strony głównej przed zmianą. Faktycznie, wcześniej było widać do czego służy dropbox ;)
goedenavond - > Patrząc na stronę cholernie ciężko się domyśleć do czego służy progra...

źródło: comment_t5eopbmbPbTozsqQ7VJ5KumS5tQITxdF.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz