Wpis z mikrobloga

@dymson: w starym merolu W124 miałem na pasku właśnie: alternator, pompę wody i wspomaganie kierownicy - jak mi raz pasek spadł bo śruba była poluzowana, to wszystkie te 3 rzeczy padły - ale dojechałem do warsztatu i udało się go założyć i potem wiele tysięcy na nim zrobiłem
  • Odpowiedz
  • 1
@dymson po pierwsze sprawdz bezpieczniki. Jak na raz zapalily Ci sje te trzy kontrolki z powodu kumulacji awarji to idz zagrac w totka. Obstawiam, ze masz teraz wywalony bezpiecznik obejmujacy uklad ladowania, wycieraczek i czujnika cisnienia oleju. Jak znajdziesz wywalony bezpiecznik to zobacz liste urzadzen pod niego podpietych i diagnozuj je jedno po drugim.
  • Odpowiedz
@Tooroo: właśnie sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, wszystkie są całe. Po pracy jadę do znajomego sprawdzić ładowanie, bo może coś być nie tak z alternatorem. Z tym ze zrobiłem już 50km , a aku całe ;/
  • Odpowiedz