Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Tak więc od niedawna jestem w #londyn, pojechałem do #uk głównie w celu poprawienia angielszczyzny, a przy okazji zarobienia jakichś godziwych pieniędzy. Niestety moja główna profesja trochę wymagająca, szczególnie właśnie komunikacyjnie/językowo, a ja dopiero jedną nogą w tej branży, to ciężko mi coś sensownego tutaj znaleźć (były zaproszenia na rozmowy, po czym np. urywał się kontakt z niewiadomych mi przyczyn, szkoda). Więc rozpocząłem prace w #tesco, jako, że mam brata, który jakiś dłuższy czas w jednym takim pracuje i zarabia całkiem nieźle na nockach bez praktycznie żadnych wymagań. Pracuję jako Customer Merchandising na nockach (bo night shift bonus jest całkiem fajny), generalnie polega to na tym, że #!$%@? cały towar z półek, przy których pracuje, po czym reguluje wysokości, rodzaje półek, itd. wg. planu, drukuje etykiety z cenami, wstawiam także jak wg. planu, a następnie wykładam tam najczęściej nowy towar lub towar z półek obok. Jako, że to jest spore Tesco, a mało ludzi, to jest #!$%@?, ale zdarzały się momenty na #heheszki w ramach wyluzowania zwieraczy. Pracujemy w 3 osoby - Ja, arab i murzyn. No i tutaj ważny punkt - dla mnie #rasizm był zawsze memem i generalnie mam różnego pochodzenia rodzinę, mam także murzyna, który nie zezłości się na rasistowski żarcik czy też zdjęcie z rodziną swojej żony (białej, mojej kuzynki) w czapkach imitujących KKK. Ba, nawet to miło wspomina. ( ͡º ͜ʖ͡º) No i pewnego razu arab się pytał o swój długopis, który potrzebował do notowania w trakcie prac nad regulacjami półek, a ja rzecz jasna pomyślałem, że jak ja nie mam, to pewnie murzyn ma. No więc odruchowo zaśpiewałem "Nigga stole your pen". Wszyscy to wyraźnie usłyszeli. #szukampracy, najlepiej w Londynie, na zachodzie. Wszelkie prace na komputerach mile widziane (niby mam kompetencje IT, ale także po prostu szybko na nich pracuje i szybko się uczę), znam się szczególnie dobrze na grach wideo (moje CV niestety głównie na tym s