Wpis z mikrobloga

Chciałem dobrowolnie i bez przymusu zareklamować 3 POLSKIE firmy, które (tak się złożyło), zrobiły na mnie bardzo pozytywne ("amerykańskie") wrażenie jeśli chodzi o poziom obsługi klienta i reklamacji. Jeśli będziecie się kiedyś wahać między nimi a konkurencją, to przypomnijcie sobie ten tajemniczy post ;)

#trefl
Szacunek dla firmy Trefl :) Mój mały różowy zgubił instrukcję do starej edycji "Grzybobrania", nie było jej nigdzie w necie, więc napisałem z prośbą o PDF do działu reklamacji Trefl wczoraj (niedziela, ok. 15:00). Jakie wielkie było moje zdziwienie, gdy dostałem odpowiedź z załączoną instrukcją tego samego dnia o 22:30 o.O Nie wiem czym tak szybka reakcja była spowodowana, ale nawet jeśli to czysty przypadek to pochwalić trzeba!

Oprócz tego jeszcze:

#cobi #barlinek

ale nie podaję szczegółów, ponieważ nie wiem czy by sobie tego życzyli ;)

Warto wspierać polski biznes.

Może inne wykopki też mają, tak dla odmiany, jakieś pozytywne historie dotyczące relacji producent/sprzedawca - konsument? ;)