Aktywne Wpisy
Knamga +280
Lekarz_7k +15
Jestem lekarzem rezydentem i zarabiam 6301zł na rękę. 3500 wydaję na mieszkanie, 1100zł na rachunki (media, gaz, woda itd.), bilet miesięczny na komunikacje 110zł (pokaż lekarzu co masz w garażu). Zostaje mi 1591 zł na jedzenie i wszystko inne. Muszę się trudzić, żeby pod koniec miesiąca nie wyjść na minus. Nie chce narzekać na to, że mało zarabiam. Przecież moge zmienić zawód i nikt mi nie kazał zostawać lekarzem.
Chodzi o to,
Chodzi o to,
Mireczki trochę mi nie odpowiada moja klasa w zawodówce
Oni mają w większości 15-16lat ( ja 17 w tym roku ) i niestety ale wkurza mnie ich zachowanie.
W szkole gadają GO HA GO HA GO HA
Znajomy na steamie jakieś pierdoły pisze o cypisie że się zakochał w kimś w csie.
Co mnie to interesuje?
Są w większości 2lata młodsi ode mnie ( raz nie zdałem z powodów rodzinnych w zawodówce i wtedy byli ogarnięci, dojrzalsi niż teraz. )
Sam dojrzałem bardziej i nie oglądam żadnej patologii bo nie pozwalam im zarabiać a oni do mnie " ej słyszałeś o tym że cegła wleciała do tego daniela w okno ? "
Ja udaję że tak, mimo że go nie oglądam...
Żenada to co mówią, staram się gadać do nich ale nie mają innych zainteresowań poza patologią czy jakąś beką na team speaku...
Kupiłem sobie słuchawki nauszne aby ich nie słuchać podczas przerw ( ewentualnie lekcji jak nauczyciel się nie zorientuje ) bo nie idzie wytrzymać
Jakieś pajacowanie i rzucanie papierkami w innych podczas lekcji, robienie dziur w nowych stołach, takie są te 15latki co z 2gimby poszli teraz do zawodówki bo zmiana jest...
W mojej starej klasie tak nie było bo byli starsi o rok, i dojrzali do tego że takie coś to głupota...
Zdaję sobie sprawę że to #zawodowka ale możecie dać mi jakąś #poradadnia
#pytanie #szkola
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: sokytsinolop