Wpis z mikrobloga

1. Bądź nami
2. Level 3
3. Stwórz kawał dobrego softu do symulowania Oculusa na Google Cardboard.
4. Podbij branżę #vr za granicą
5. Pisze o Tobie TechCrunch, The Verge, Android Authority itd.
6. W Polsce mało kto o Tobie słyszał…
7. Spróbuj Wykopu
8. ???
9. PROFIT

#gownowpis
  • 136
  • Odpowiedz
@RiftCat: wczoraj bylem off, gadzety, gadzety, ale nie kupki czy inny syf. Wasze wczorajsze bylo ok na start :)

powodzenia :)

ps. A by byc gora to przed "ale" przecinek, o!

ps2. logo za to tip top.
  • Odpowiedz
@RiftCat: Testowałem wersję próbną, działa nawet spoko (gtx1080/redmi note 3 pro). Specjalnie kupiłem bobo vr z4 (tylko nie miałem czasu jeszcze sprawdzić) bo cardboard jednak zbyt badziewny żeby dłużej tego używać. Nawet w Assetto Corsa chwilę pojeździłem ale przez wifi trochę duży input lag. Sprawdzę przez USB jak będę miał chwilę. Czasami potrafi się przyciąć i zapikselować ale to domyślam się że przez wifi.

Ogólnie bardzo fajny ten Wasz projekt
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Arveit nasz błąd :d

@GoogleAndroid mamy wersję darmowa która jest ograniczona do 10 minut w każdej sesji (można uruchamiać dowolną ilość razy) - pełna wersja kosztuje 15 EUR czyli okolice 60 PLN
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@phat GearVr naprawdę daje radę :) też go wspieramy.

Wiadomo że to nie to samo co Oculus za 500 dolanów ale cena dużo bardziej przystępna. Zawsze w przyszłości można zrobić upgrade :)
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@glupiekonto tak. Przyniósł nam dużo ruchu :) Z tych tańszych nieźle jest BoboVR Z4.

Z takich bardzo tanich to niezle jest DaVinci (VR Plus się chyba teraz nazywa)
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@neoandrew jest wiele punktów w którym dana gra może nie zadziałać. Nie możemy zagwarantować 100% pewnego działania w 100% gier VR. Revive dziala bardzo dobrze i nie powinno być z nim problemu.
  • Odpowiedz