Wpis z mikrobloga

Może zmienicie informacje odnośnie dodatkowego ubezpieczenia :) Macie napisane: "naprawa telefonu, smartfona, tabletu, komputera – do 10 dni, naprawa pozostałych urządzeń – do 20 dni"
Tylko, że... Usterkę zgłosiłem pod koniec sierpnia i dziś dowiedziałem się że naprawa może trwać do 30 września... Czyli miesiąc. Te 10 to takie wprowadzanie w błąd, jakbym wiedział że to tyle trwa to wolałbym już nie wykupywać tego ubezpieczenia i samemu naprawić. Wiem, że to nie wasza wina ale to trochę wprowadzanie klientów w błąd.
#xkom #ucare
  • 2
@x-kom: Nie ma sensu :) już do nich dzwoniłem i mi powiedzieli, że 10 dni liczone jest od momentu rozpoczęcia naprawy... nie od momentu w którym dostali telefon ;) Albo mnie babka wprowadziła w błąd bo to troszkę niepoważne. W skrócie telefon może u nich leżeć tydzień na magazynie i to się nie wlicza w czas naprawy :D