Wpis z mikrobloga

Chciałem się podzielić odczuciami po zagraniu kilku meczy w demo #fifa18 ( ͡° ͜ʖ ͡°) Na pewno podoba mi się system kolizji, poczucie ciężkości zawodników, mocniej zaakcentowane jest to, że możemy fajnie odebrać piłkę zachodząc komuś drogę, nie musząc w zasadzie nic naciskać po za właśnie zastawieniem się zawodnikiem przecinając przeciwnikowi drogę do piłki.

Odczuwam lekkie spowolnienie rozgrywki i to mi się podoba, bo czuję, że mam więcej czasu, żeby na spokoju zaplanować jakiś atak, a nie klepać intuicyjnie od jednego do drugiego zawodnika bojąc się, że jak przytrzymam o sekundę dłużej piłkę to zaraz ją na pewno stracę, bo dopadnie do mnie jakiś obrońca.

Co mi się natomiast nie podoba. Zagrałem 4 gry z komputerem i widzę, że co mecz "wylew na wylewie". Posiadając mocnego fizycznie napastnika po prostu przy jakichś dośrodkowaniach, główkach tam pada gol za golem. Nawet już takie ekstremalne sytuacje miałem, że napastnik trafiając z główki w poprzeczkę był w stanie dobić ją ponownie z głowy przeskakując nieporadnego bramkarza. Podobnie w jakimś zamieszaniu po strzale w polu karnym, mocni fizycznie napastnicy potrafią łatwo przepchać się do piłki i znowu na jakimś "ping-pongu" przekopać na swoją korzyść kończąc golem.

Wślizgi. Tutaj chyba EA zrobiło to z premedytacją. Dali możność odbierania piłki samym dobrym wejściem zawodnika w tempo bez naciskania czegokolwiek to wykastrowali wślizgi do jakiejś dziwnej animacji kładzenia się w miejscu nawet jak jesteśmy w pełnym biegu jakimś "koniem". Będąc troszkę dalej od rywala po prostu nie ma co robić wślizgu, bo nasz piłkarz kładzie się na dupie w miejscu którym jest. Dziwnie to wygląda.

Na razie to tyle, bo piję piwko i zasiadam do kolejnego meczu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 3
@AlCapone_: W sumie ja nie strzeliłem nic z dystansu jeszcze, ale ja to jestem raczej taki rozkminiacz podbramkowy i tam upatruję gola, więc nie strzelam za bardzo z daleka to nie wiem ( ͡° ͜ʖ ͡°) Na razie widzę, że od cholery wpada goli z główki, zarówna ja strzelam jak i mi komputer.