Wpis z mikrobloga

@robaczek147 ja se mam busso, ale raczej na mojej bazie niewiele Ci podpowiedzi - gtv 96' 2.0 V6 turbo. To co podpowiem, to że jeżeli chcesz GTA, to tylko i wyłącznie szukaj na forum alfaholikow - tam zadaj pytanie. Pozwoli Ci to uniknąć zakupu ulepa od handlarza. Silniki są raczej nie do zajechania eksploatując je jak producent przykazał, ale widziałem sporo ogłoszeń (jak kiedyś szukałem kiedy były jeszcze tanie), że auto po
@konradk1: chłopak podobno znany w srodowisku alfaholikow w wawie. Z ciekawosci na ile bys wycenil 147gta ? Bo nie wiem czy malo/duzo.

Co do szpery - to akurat ta jej nie ma ale to bd chyba pierwsza rzecz ktora zrobie.
@robaczek147 nie wycenie Ci, bo w tej chwili jest niezły młyn z cenami GTA. Wiem że póki co ceny są mocno zawyżone i powinny mieć aktualny poziom za ok 5 lat. Ale na zachodzie ceny też idą w górę, więc albo tam poszukaj. W każdym razie ja jakbym szukał GTA aktualnie, to dałbym 25-27k gdyby miała całą historię z fakturami i stan fabryczny. To bardzo ważne jeżeli chcesz ją za kilka lat
chłopak podobno znany w srodowisku alfaholikow w wawie. Z ciekawosci na ile bys wycenil 147gta ? Bo nie wiem czy malo/duzo.


@robaczek147: to tym bardziej zapytaj na forum.alfaholicy.org - a co do Busso, brat kupił jakies 4 lata temu od mirka handlarza, bella z Italii z motorem 3.0 V6 z starą ale pancerną skrzynią 4HP20 (4 biegowy sportronic od ZF) w budzie 166 FL, ale miał kumatego mechanika przy zakupie, więc
@robaczek147 busso zyskały w dniu śmierci ich twórcy. Te silniki to legenda, gdyby nie normy spalin i lenistwo Włochów to 159 mogłaby stać się jednym z najpiękniejszych sleeperow w klasie, a tak ma jakiś tam motor od gm i jest jedynie urzekająco ładna - dlatego nigdy moim zdaniem nie bedzie kolekcjonerska (choć mogę się mylić). Pisz na forum i sprawdź niemiecki mobile.de i szwajcarski AutoScout24.ch
cewki zapłonowe - po jednej na cylinder i wychodzi ładna sumka, a poza tym motor wytrzymały :-)


@Ludvigus: Kiedyś tak. Od dłuższego czasu jednak dostępne są bezproblemowe Tesle za 160zł/ sztuka - połowę taniej od Bosch na przykład. Wtedy nie ma z tym tragedii :). Częściej padają te od strony ściany grodziowej - u mnie poprzedni właściciel wymieniał tą na trzecim cylindrze, ja póki co wymieniłem na dwóch pierwszych, z reguły