Wpis z mikrobloga

@KokiX Większość Toyota. Markowe tarcze + klocki to koszt około 400 zl na jedna oś. Tańsze to nawet kupi stówę taniej. To co lexusowskie to idzie dopaść na grupach sprzedażowych za ułamek ceny nowej części. Ogólnie w moim mniemaniu koszt utrzymania IS200 jest porównywalny a nawet mniejszy niż w przypadku A4 B6, czy BMW E46
@Critz: Mam IS220D i bardzo sobie chwale, mam nadzieje ze 200tka bedzie dobrze sluzyla. Zegary w IS200 to majstersztyk!

BTW: Planuje go sprzedac w przyszlym roku wiec jak ktos szuka w #uk zadbanego IS220D z pelnym serwisem w ASO (ostatnio robiony koncem lipca 2017) i gwarancja Lexusowska (tak, mozna miec gwarancje na 10-letnie auto, jak jest Lexusem :) ) to zapraszam do kontaktu za rok xD
Pobierz
źródło: comment_9q663Aw7pD6iKvU08J1NEVDGHZP6i22d.jpg
@Critz Bardzo ladny. Sam mam od roku przedlifta w manualu w swietnym stanie i nic sie w nim nie psuje. Moze malo oplacalne auto bo 6 garow swoje pali ale przyjemnosc z jazdy jest przednia :D
@Critz: Dokładnie, zwłaszcza że to Toyota więc wiadomo co to znaczy :D W zasadzie pozornie wydaje się niezbyt ekonomiczny ale i tak chyba wychodzisz na tym lepiej niż powiedzmy na takim passeratti, w którym co tydzień wymieniasz chińskie zamienniki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@michalind: Bardzo sobie chwale bo jest bardzo zadbane, wszystko wymieniane w ASO wiec zero problemow *odpukac*. Bylem teraz w Polsce samochodem i bez problemu machnalem cala trase w obie strony, nawet sie raz nie zajaknal. Wygodny jest skurczybyk na takie trasy, a w lecie wentylowane fotele sa nie do zastapienia przy skorze (dziala na tym samym pokretle co podgrzewane fotele, mozesz podgrzac w przedziale 1-2-3 albo chlodzic w przedziale 1-2-3). Do