Wpis z mikrobloga

@ScaRRyMaN: No zgadza się, właśnie o powód mi chodzi. Tam była uszczelka stożkowa jak podkładka metalowa o ile kojarzę. W każdym razie nie trzyma na tyle, więc ciśnienie widocznie wali tamtędy, tylko gdzie może być przytkane, że tak się dzieje?
  • Odpowiedz
@martinez98: generalnia czarna maź w dolocie może też być od odmy, która nie wyrabia i za dużo oleju puszcza. Przyczyną wycieku jednak będzie nierówna powierzchnia któregoś elementu. Ciśnienie do egra jest od spalin, które próbują sobie znaleźć miejsce jak egr jest zamknięty. Przytakne jest, bo taka natura egru jest :P
  • Odpowiedz
@ScaRRyMaN: Ok, ale w chłodnicy spalin spaliny znajdują się bo idą do EGRa, to jasne, tylko gdzieś musi być przytkane, że ciśnienie wzrosło i wywala na uszczelnieniu akurat tutaj. Odma odprowadza syf do dolotu, w dolocie jest maź to wiadomo, ale dolot sprawdzony i jest tyle co... "być powinno" poza tym wywalałoby syf gdzie indziej, zamordowałoby klapki zapewne. Ale tutaj syf jest od strony spalin, dlatego myślałem o przytkanym katalizatorze przez
  • Odpowiedz
  • 0
@Kacpoo fajny schemat - dzięki. Sprężynka jest, uszczelka też nawet nawalone kleju temperaturowego było i się "przebiło" Irak. Dlatego tu pisze o szukam skąd takie ciśnienie.
  • Odpowiedz