Wpis z mikrobloga

  • 5
@localgoodness a kolejne 20% w godzinę ?
Niech lepiej korzystają z auoerchargerow bo poplyna... Nie widzę sukcesu jak każda marka będzie robic własne stacje do lądowania o innym standardzie
  • Odpowiedz
@Issac: O ile sieć ładowania będzie rozbudowana to 80% nie jest problemem. Zakładając zasięg ~300-450km i dostępność ładowarek.
W codziennym użytkowaniu elektryka i tak nikt kto nie jedzie w trasę nie ładuje do 100%. Pogarsza to żywotność baterii.

Swoją drogą Tesla pewnie w ciągu kilku lat otworzy Superchargery dla innych marek za odpowiednią opłatą. Europa będzie tu pierwsza ze względu na ustandaryzowany port ładowania.
  • Odpowiedz
  • 0
@JRtI
1. Tesla udostępnia chargery innym.
2. Porsche buduje własne z innym standardem...
No chyba że będą mogły korzystać z innych przy okazji, a Porschechargery tylko dla Porshe
  • Odpowiedz
@Issac: Tutaj masz na myśli chyba Destination Charger - czyli te wolne - domowe. Superchargerów jeszcze nie udostępnia, a planują od 2014/2015.

Porsche pisało, że nawet Tesla będzie mogła używać ich szybkich ładowarek.
https://electrek.co/2017/07/14/porsche-350-kw-ev-charging-station/

To typowe Mennekes 2 z wyjściami DC. Do tesli przejściówka będzie potrzebna, chyba że rozwiążą wyczepianie złącza DC w co wątpię.
J.....I - @Issac: Tutaj masz na myśli chyba Destination Charger - czyli te wolne - do...

źródło: comment_kSz5O9lqsXDwtozc3GPqjmFLjR2xX0LS.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • 0
@JRtI jak tworzy się tyle "standardów" to może powinniśmy je nazywac "wyjątki".
Ile to przejściówek trzeba nakupowac i ile naczytać o opcjach, pieniędzy wydać, żeby komfortowo pojeździć dalej niż na codzienne
  • Odpowiedz