@localgoodness a kolejne 20% w godzinę ? Niech lepiej korzystają z auoerchargerow bo poplyna... Nie widzę sukcesu jak każda marka będzie robic własne stacje do lądowania o innym standardzie
@Issac: O ile sieć ładowania będzie rozbudowana to 80% nie jest problemem. Zakładając zasięg ~300-450km i dostępność ładowarek. W codziennym użytkowaniu elektryka i tak nikt kto nie jedzie w trasę nie ładuje do 100%. Pogarsza to żywotność baterii.
Swoją drogą Tesla pewnie w ciągu kilku lat otworzy Superchargery dla innych marek za odpowiednią opłatą. Europa będzie tu pierwsza ze względu na ustandaryzowany port ładowania.
@JRtI 1. Tesla udostępnia chargery innym. 2. Porsche buduje własne z innym standardem... No chyba że będą mogły korzystać z innych przy okazji, a Porschechargery tylko dla Porshe
@JRtI jak tworzy się tyle "standardów" to może powinniśmy je nazywac "wyjątki". Ile to przejściówek trzeba nakupowac i ile naczytać o opcjach, pieniędzy wydać, żeby komfortowo pojeździć dalej niż na codzienne
@localgoodness lo kutwa, technologia już tu jest ? Pętla będzie miała lekko metr srednicy, straty ok10% w najlepszym wypadku, to przy 3,6kW 300W w eter !
@Issac Kilku producentów (Volkswagen, General Motors, BMW, Daimler, Ford, FCA, Tesla i Hyundai) dogadali się na wspólny standard ładowarek (Combined Charging System).
juz sie zaczelo, 400 zamowien na elektryka od porsche
Cena ma oscylowac w granicach 1mln nok
#tesla #carboners
Pracujesz teraz u Porsche ?
update: doczytałem, że nowy standard ładowania opracowują 800V
Tesla ma teraz 450V / 335A -> 145kW
Niech lepiej korzystają z auoerchargerow bo poplyna... Nie widzę sukcesu jak każda marka będzie robic własne stacje do lądowania o innym standardzie
W codziennym użytkowaniu elektryka i tak nikt kto nie jedzie w trasę nie ładuje do 100%. Pogarsza to żywotność baterii.
Swoją drogą Tesla pewnie w ciągu kilku lat otworzy Superchargery dla innych marek za odpowiednią opłatą. Europa będzie tu pierwsza ze względu na ustandaryzowany port ładowania.
1. Tesla udostępnia chargery innym.
2. Porsche buduje własne z innym standardem...
No chyba że będą mogły korzystać z innych przy okazji, a Porschechargery tylko dla Porshe
Porsche pisało, że nawet Tesla będzie mogła używać ich szybkich ładowarek.
https://electrek.co/2017/07/14/porsche-350-kw-ev-charging-station/
To typowe Mennekes 2 z wyjściami DC. Do tesli przejściówka będzie potrzebna, chyba że rozwiążą wyczepianie złącza DC w co wątpię.
Ile to przejściówek trzeba nakupowac i ile naczytać o opcjach, pieniędzy wydać, żeby komfortowo pojeździć dalej niż na codzienne
Pętla będzie miała lekko metr srednicy, straty ok10% w najlepszym wypadku, to przy 3,6kW 300W w eter !
http://youtu.be/EuhqSpVS9Hc
(I jeszcze stare video z 2012 roku z którego za wiele nie wyszło, dla zainteresowanych http://youtu.be/b71wC4z8its )
Komentarz usunięty przez autora