Wpis z mikrobloga

@Ripper: @Arkatch: z ich strony:

Czy bilboard jest prowokacją?
I TAK I NIE

Tak, ponieważ świadomie użyliśmy konwencji wizerunku lekarza, aby zdemaskować atrybucję, która powoduje, że ludzie automatycznie ufają osobie w fartuchu bez względu na jej kompetencje. Jest to motyw często wykorzystywany w reklamie. Tym razem jednak celem nie było sprzedanie produktu ale uświadomienie ludziom pewnej istotnej zależności psychosomatycznej oraz przedefiniowanie wizerunku lekarza, ze wskazaniem na fakt, że istnieją lekarze
@k1fl0w: właśnie chciałem przeklejać to ich tłumaczenie.

To jest #!$%@? jakaś kpina. Ooo patrzcie, dlatego, że reklamy nadużywają "lekarz" i "badania" to my też tak zrobimy. #!$%@?, że często reklamy mają chociaż źródło małym drukiem i jakieś faktyczne badanie statystyczne. A oni nie, bo #!$%@? z dupy sobie te dane wyciągneli. Takie bilboardy powinny być karane, bo nie zawierają prawdy którą można obronić. Gdyby zamieścili chociaż jakiekolwiek badanie, nawet #!$%@?, ankiete