Aktywne Wpisy
DrMagK2 +192
Moje miasto takie piękne XD
exori_vis +685
Skończyłem dzisiaj taska który był wyceniony na mniej więcej na 3 dni. Jutro robię sobie przerwę, a oddam go we czwartek o 15:30 do review. Nie chce wytwarzać presji w zespole, w tym czasie się pouczę coś dla siebie i będę czuwać na Teams. Manager zadowolony, koledzy też, projekt idzie do przodu. Tak trzeba żyć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#pracait #programowanie #programista15k #java
#pracait #programowanie #programista15k #java
Jak zalatwic phantoma w undead purgatory?
Gram pod sile wiec luki/magia odpada
#darksouls
gość dochodzi mniej więcej do połowy mostu, a potem się cofa z blokiem:
1) prowokuj go po jednym ciosie, kiedy się wycofuje
2) ładuj w niego z kuszy 15 minut.
3) GIT GUD - to jest jeden gość, naucz się jego ruchów i go pokonaj.
Ten debil zrollowal w sciane i dal sie zbackstabowowac nvm w sumie
Teraz mecze sie z bossem bo kamera mi tam #!$%@?
Gra mi sie w naprawde podoba ale oprocz jego i pursuera faktycznie bossowie sa strasznie nudni
Pamiętam, to nie jest żaden argument. Chodzi przede wszystkim o sens, brakuje go tak często, że nie potrafię przymknąć oka. Np.: lokacja z pierwszym dragonrider bossem, pełno wielkich rycerzy, a padają jak muchy, a kapłani w Ammana Shrine sieką gracza bez trudu. Pomysł na hub jest po prostu głupi. W grze backtracking jest normą, kiedy w DS1