Wpis z mikrobloga

Czy ktoś tu się bawi w tani drift/kjsy itp? Wczoraj byłem na torze i się troche najarałem na jakiegoś gruza np. e36 coby nie było go szkoda rozbić w razie co. Nie wiem jaki silnik należałoby kupić, chyba im mocniejszy tym lepszy nie? Jak to jest ze szperunkiem? Czy może od razu most spawać?
#e36 #bmw #drift #kjs
  • 15
@Adasi: 2.8 bez vanosa jest na żeliwnym bloku, problem w tym że sam swap silnika (bo wątpię, że znajdziesz gotowego, a nawet jeżeli, to cena Ciebie zabije) wyniesie cię koło 4/5k z robocizną przyjmując założenie, że silnik też nie będzie do remontu. Późniejsze na vanosie to tak jak pisali koledzy wyżej, aluminiowy blok który lubi sobie wziąć i pęknąć.

Mówisz o tanim drifcie, 1.8 is to silnik za mniejwięcej kafla, można
2.8 bez vanosa jest na żeliwnym bloku


@Pulton: nie ma 2.8 bez vanosa, każde m52 b28 ma vanosa w e36 i na eu wychodziły wersje z alu blokiem a żeliwny blok miały tylko wersje przygotowane na stany. Są przeróbki forumowiczów że mieli zwykłe m50b25 i wkładali tajle od 2.8 lub tłoki od is-a
@Arturrow: @Pulton: @MagicznyKarol: @SharkyShark:
Obejrzałem kilka gruzinów i to aż strach cokolwiek z tymi autami robić.
Co myślicie o czymś takim:
https://www.olx.pl/oferta/bmw-e36-325i-CID5-IDnFgW0.html#ece8d266db

Silnik ok, tapicerka na tyle dobra, że w ogole idzie tym jeździć choć pewnie i tak prawie cała by wyleciała, jest gwint, jest szpera 25% więc bym miał do normalnego latania na tor, a drugą 100% bym zorganizował do stricte driftu. Pewnie by szło to stargować
Wiesz, że szpery są mechanizmami ściernymi i jak jest od nowości i ma najechane 300k to już może Ci puszczać. Dla tego od razu dolicz sobie wymianę płytek ściernych bo inaczej będzie się zachowywać jak na otwartym dyfrze.

Coś tam było chyba z przodu było, patrząc że maska, pas przedni i błotnik jest w innym odcieniu?