Nie, jednak to był objaw #alfaholicy że chciałem Giulię Veloce. Po rabatach będzie cenowo droższe od BMW 3 a na poziomie BMW 4 GC, który może będzie trochę słabszy, ale będzie podobnie dobrze się prowadził. Z wyglądu może Giulia lepsza, ale znowu nie dużo lepsza od ładnej 4. A w użytkowaniu na pewno wygodniej będzie się korzystało z niemca, bo znając Julkę w Julii wszystko poza prowadzeniem będzie działało średnio, w pojemnikach na kubki będą źle trzymały się kubki, navi będzie nawigować średnio, w drzwiach nie zmieści się nic, a wieszak w bagażniku utrzyma ledwo torebkę. No i 5 letnia gwarancja w BMW (albo używane dwuletnie z 3 letnią - i tanio i dobrze). Jeszcze rok czy dwa na szukanie, ale raczej trzeba będzie wybrać mózgiem a nie sercem. Przez Julkę zakochałem się w Alfach, ale nie ma co raczej ryzykować ponad 150k złota na markę która ma pierwsze auto premium od lat. #alfa #bmw
@gwynebleid Nie wiem co ludzie widzą w tych Julkach. Ale ok niech będzie. Pomyśl nad tematem z innej strony. Za ile sprzedasz BMW po 2-3 latach jazdy, A za ile sprzedasz julkę?
@gwynebleid: To nie jest pierwsze auto Alfy klasy premium, ten tytuł w kategorii kompakt zdobyła chociażby Giuletta, 4c także jest autem premium. Giulia zawsze będzie się wyróżniać i zapierać dech, jak reszta Alf, za którymi nie sposób się nie obejrzeć, w przeciwieństwie do pospolitych bmw.
@cypisek84: Ja auta eksploatuje długo i robię mało km, więc nowke będę trzymał minimum 5 lat. Julia jest ładna, na pewno świetnie się prowadzi i jest dobrze wykończona, ale wszystkie p-------i wokoło w alfie działają średnio lub ich nie ma. No i na razie alfa nie daje chyba nawet 3 letniej gwarancji. W tych cenach są jeszcze audi ale to vag więc niech się czochrają, i merce ale one podobno
@Qzka: Giulietta nie jest raczej premium. Ma świetne silniki, genialnie wygląda, prowadzi się cudownie i ma dobrą, szybką skrzynię. Ale premium to też wykończenie, wysoki standard, technologia. Kierowanie Julką to sama przyjemność, a wnętrze jest ładne, ale to za mało. Dla mnie jest w idealnym miejscu jako drugie auto - świetnie się prowadzi, ale nie trzeba było dawać za nią góry złota a 4C to nie samochód tylko zabawka. Takiej
@Radziox: Mi się bmw za bardzo nie podobają (szczególnie tył), ale właśnie fakt iż jest ich dużo, są sprawdzone, mechanicy potrafią je naprawiać (ASO też w miarę działa i nie umywa rąk w nadmiarze) lepiej rokuje na 10 lat uptime`u niż szalona Alfa, której upgrade oprogramowania uciął elastyczność, żeby się silnik za szybko nie psuł.
@gwynebleid: Giulie Quadrifoglio już sypią się tak, że nawet włoscy mechanicy z FCA nie potrafią tego naprawić i po prostu wymieniają auta na nowe, wychodzi na jaw dużo niedoróbek elektryki, oprogramowania itd., więc po bardziej cywilnych wersjach nie spodziewałbym się niczego lepszego. Ogólnie ta cała wielka ofensywa modelowa Alfy to raczej lipa - tak jak powiedziałeś, prowadzi się to zajebiście i w zasadzie na tym zalety się kończą, choć oczywiście
@damian_co_dalej: ceny są na tyle niskie, że są bardziej akceptowalne niż Giulia Veloce. Jakbym szukał passata to wybrałbym giulię business. Ale szukam Veloce i wtedy wybieram BMW 4 GC
@gwynebleid: 4GC startuje od 164,000 - w xDrive z automatem to już 188k, zostaje 20k, w sumie na lakier i nic więcej - raczej bida wersja wychodzi, co nie?
Select-Automotive to jedna z największych firm brokerskich w Unii Europejskiej, działająca od 1998 roku. Select-Automotive to gwarancja najlepszych cen oraz wysokiej jakości obsługi. Właścicielem oddziału firmy odpowiedzialnej za polski rynek jest Piotr Dobrowolski, wielokrotny Mistrz Polski w wyścigach samochodowych i motocyklowych.
ja to nie rozumiem jak ludzie mogą sobie wchodzić na wykop i pisać jakieś wściekłe komentarze na temat polityki i się wzajemnie obrażać, nie lepiej wrzucać jakieś shitposty i sobie czilować na spokojnie?
Po rabatach będzie cenowo droższe od BMW 3 a na poziomie BMW 4 GC, który może będzie trochę słabszy, ale będzie podobnie dobrze się prowadził. Z wyglądu może Giulia lepsza, ale znowu nie dużo lepsza od ładnej 4. A w użytkowaniu na pewno wygodniej będzie się korzystało z niemca, bo znając Julkę w Julii wszystko poza prowadzeniem będzie działało średnio, w pojemnikach na kubki będą źle trzymały się kubki, navi będzie nawigować średnio, w drzwiach nie zmieści się nic, a wieszak w bagażniku utrzyma ledwo torebkę. No i 5 letnia gwarancja w BMW (albo używane dwuletnie z 3 letnią - i tanio i dobrze).
Jeszcze rok czy dwa na szukanie, ale raczej trzeba będzie wybrać mózgiem a nie sercem. Przez Julkę zakochałem się w Alfach, ale nie ma co raczej ryzykować ponad 150k złota na markę która ma pierwsze auto premium od lat.
#alfa #bmw
Julia jest ładna, na pewno świetnie się prowadzi i jest dobrze wykończona, ale wszystkie p-------i wokoło w alfie działają średnio lub ich nie ma. No i na razie alfa nie daje chyba nawet 3 letniej gwarancji.
W tych cenach są jeszcze audi ale to vag więc niech się czochrają, i merce ale one podobno
Komentarz usunięty przez autora
Dla mnie jest w idealnym miejscu jako drugie auto - świetnie się prowadzi, ale nie trzeba było dawać za nią góry złota
a 4C to nie samochód tylko zabawka. Takiej
http://stock.alfaromeo.pl/54324/alfa-romeo-giulia-20-turbo-benzyna-280-km-at8-q4-awd-giulia-veloce?marka=alfa-romeo&model=giulia&paliwo=benzyna&skrzynia_biegow=automatyczna&sortowanie=od-najtanszej&pokaz=10&opened=0&adv=0
Trochę poniżej 200 dostajesz veloce, AT8 z jakimiś pakietami nawet, serio 4GC da radę wyrwać za 200k w jakimś sensownym wyposażeniu?
Jakbym szukał passata to wybrałbym giulię business. Ale szukam Veloce i wtedy wybieram BMW 4 GC