Wpis z mikrobloga

Witam wszystkich. Od ponad 2 lat w wolnych chwilach dłubię swoją gierkę w C++ przy pomocy Allegro5. W wolnych chwilach, czyli bywa 2 miesiące ciągu a potem 3 miesiące przerwy. Na tą chwilę bardzo brakuje mi feedbacku, nie wiem czy iść dalej, czy poprawiać to co jest itd. Projekt jest czysto amatorski, nie mam branżowego wykształcenia / pracy. Jest to platformówka z pixelartem czyli tzw gówno gierka ale jak wiadomo są gusta i guściki. Z rok temu wrzucałem parę screenów pod innym kontem, teraz chcę pokazać demko: https://pshemke.itch.io/pshemke PC z Windowsem od XP w górę i powinno śmigać. Pozdrawiam. #programowanie #gamedev #gry #tworczoscwlasna
pszemczyslaw - Witam wszystkich. Od ponad 2 lat w wolnych chwilach dłubię swoją gierk...

źródło: comment_GRBe4QWl8B3HQKhmA4NNoc5o3ghTcLOP.gif

Pobierz
  • 21
@pszemczyslaw: Gierka jak na swój gatunek wygląda na prawdę spoko, podobają mi się też te "detale" :) które tam upchnąłeś... Może później zagram i ocenię bardziej dokładnie mechanikę ale teraz napiszę trochę inaczej. Jeżeli gameplayowo i "fabularnie" gra mogłaby zmierzać do ukończenia w niedługim czasie to powinieneś dążyć do zamknięcia tego rozdziału - spięcia projektu na tyle, żeby tworzył grywalną całość i wypuszczenia finalnej działającej od początku do końca wersji. Jeśli
@skyfire: chce to skończyć, jest to moja pierwsza gra którą chcę doprowadzić do końca i już za daleko zaszedłem. Demo ma 4 poziomy skończone w 90% i 5ty zaczęty. Od listopada do końca lutego nie będę musiał pracować za $ więc w tym okresie chce projekt doprowadzić do końca, tylko jestem już na takim etapie że nie wyłapię wszystkiego.

Wczoraj bawiłem się kamerą i widzę że w wersji którą właśnie pokazałem
@pszemczyslaw: już kiedyś to chyba wrzucałeś? pograłem wtedy w tę gierkę, fajnie się grało :) tylko poziom w którym trzeba zebrać 100 kryształów (o ile dobrze pamiętam) był dla mnie trochę za trudny (i za długi), to przestałem grać
@alienv:- multi nie ma w planach bo pewnie dodatkowy rok produkcji by doszedł
-linuxa nie mam ale pewnie nie będzie dużego problemu z portem bo allegro5 niby multikulti, skupiam się na grze, dopiero jak skończę pomyślę czy warto portować.
- " bo jak zaczynałem to było w gdi (c++builder) i najłatwiej to było na allegro przepisać."
- każdy piksel sam stawiałem, mogłem ja się wzorować, mógł się ktoś wzorować, pokaż co
pszemczyslaw - @alienv:- multi nie ma w planach bo pewnie dodatkowy rok produkcji by ...

źródło: comment_cSHibsyO51qCuQnnSFyN0jzSIkpoYkxw.jpg

Pobierz