Wpis z mikrobloga

@tldr: Bardzo wrażliwy układ wtryskowy paliwa. U mnie po przejechaniu 90.000km zaczął gubić mieszankę paliwa - do wymiany wszystkie wtryski na nowe, które do najtańszych nie należą. Lubi się wyciągać łańcuch rozrządu. Jeżeli myślisz o podnoszeniu mocy w tej jednostce to też nie ma to sensu - wiele zmian w silniku pomiędzy 1.8 a 2.0 choć kod silnika jest taki sam (inny kolektor ssący itd.). Tak poza tym nie miałem innych
@tldr: Jestem niestety użytkownikiem takiego silnika od dwóch lat, wierz mi walnie ci valvetronic to bardziej będzie się opłacał swap niż naprawa tego ustrojstwa, może w e90 jakoś to usprawnili choć wątpię, silnik ogólnie póki sprawny to powiedzmy do daily cara wystarczy w zupełności typu wyprzedzanie czy ruszenie energiczne spod świateł, mimo wszystko jest to dalej v4 a nie prawilne v6 szukaj już lepiej 2.5 bo pali niewiele więcej a możliwości
@Helikrasz: cena nie ta.. szukam czegoś u Hansa zza Odry i niezjeżdżone polifty 318 kosztują koło 10tys. ojro. Nie mam budżetu na droższe egzemplarze a padaki nie chcę kupować. Do tego dochodzi złodziejska opłata przy rejestracji powyżej 2000ccm