Wpis z mikrobloga

Chciałbym możliwie bezboleśnie przebrnąć przez proces reklamacji i proszę o poradę.

Kupiłem rok temu na morele.net golarkę remington, która z nieznanych mi przyczyn przestała się włączać. Na swoim koncie sprawdziłem, że gwarancja jest producenta 24 miesiące. Napisałem więc przez formularz kontaktowy Remingtona w niedzielę, co jak do tej pory spotkało się ze zlaniem ciepłym moczem.
Jak powinienem to rozegrać, żeby w możliwie zmaksymalizować swoje szanse na wymianę golarki na działającą? Obecnie byłem już raz na goleniu w salonie, jeszcze dwie wizyty i koszta tego przerosną koszt nowej golarki. Nie mam nigdzie paragonu za ten szrot, ale kupowałem to przez internet, więc jest historia transakcji na moim koncie.

#morele #kiciochpyta #broda
  • 11
@Czaper masz formularz i zaznaczasz odpowiednią opcję. Z rękojmią jest tak, że w pierwszym roku wadę uznają za domniemaną, a w drugim musisz pokazać co i jak. Jakoś tak to mają w regulaminie, doczytaj sobie.
Fakturę możesz ściągnąć z morele.
Ważne: czy minął rok, czy jeszcze nie, bo tu się można wyłożyć.