Wpis z mikrobloga

  • 1
@wykopowypixel robiłeś personalizacje? te własne napisy na językach?

Robiłem i pewnie z tego powodu anulowali zamówienie.
@rmx2 W regulaminie ponoć mają informację o tym, że w przypadku błędnej ceny na stronie mogą anulować zamówienie.
  • Odpowiedz
@50HerbatGreya "
Treść Strony Internetowej, włączając wszystkie strony produktów, stanowi zaproszenie do złożenia oferty zakupu. Przesłanie zamówienia stanowi ofertę zakupu złożoną nam przez użytkownika (dalej „zamówienie”).

Po przesłaniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania zamówienia. Nie oznacza to przyjęcia zamówienia. Zastrzegamy sobie prawo do rozważenia oferty i przyjęcia lub odrzucenia jej na podstawie okoliczności określonych w Art. 2.3. poniżej.

Przyjęcie zamówienia do realizacji ma miejsce w momencie wysłania
  • Odpowiedz
Robiłem i pewnie z tego powodu anulowali zamówienie. @rmx2 W regulaminie ponoć mają informację o tym, że w przypadku błędnej ceny na stronie mogą anulować zamówienie.


@wykopowypixel: regulamin nie ma znaczenia bo w świetle prawa skoro płatność została wysłana i otrzymałeś zwrotnie fakture to transakcja została zawarta i cześć pieśni. Zadzwoń do rzecznika praw konsumenta, inspektoratu inspekcji handlowej czy do stowarzyszenia konsumentów. Dokładnie to ci powiedzą tyle, że w
  • Odpowiedz
@50HerbatGreya: Właśnie też tak myślę. Dlatego Morele chyba nie wysyła faktury po przyjęciu płatności, zaś tutaj otrzymaliśmy fakturę po kilku godzinach, co mogłoby oznaczać akceptację z ich strony.
  • Odpowiedz
@wykopowypixel: A na stronie masz że anulowane jak sprawdzasz status zamówienia? Mi też przyszedł taki mail do Spamu. Na stronie dalej w toku. I ciekawi mnie jak zwrócą kasę jak transakcja kartą już zaksięgowana.
  • Odpowiedz
  • 0
@wykopowypixel: A na stronie masz że anulowane jak sprawdzasz status zamówienia? Mi też przyszedł taki mail do Spamu. Na stronie dalej w toku. I ciekawi mnie jak zwrócą kasę jak transakcja kartą już zaksięgowana.

Nadal w toku, ale szansy już nie widzę.
  • Odpowiedz
@Itsu na zwrot trochę poczekasz, ja anulowalem zamówienie zaraz po zapłaceniu bo chciałem coś zmienić i do dzisiaj kasy nie ma, na stronie jest napisane że zwroty 4-10 dni na konto, a jeżeli placilo się kartą to trzeba wypełnić na jakiejś ich podstronie formularz w którym podaje się numer konta itp
  • Odpowiedz