Wpis z mikrobloga

Dostałem uszkodzony produkt w przesyłce(zakup nowego produktu w sklepie internetowym). Opakowanie nienaruszone, towar około 10kg i w środku roztrzaskany. Zapakowany w znaczne styropiany - z zewnatrz paczka nienaruszona w środku spękania. Do kuriera zadzwoniłem 4-5 min po jego odjeździe.Jutro ma przyjechać sporządzić protokół szkody.

Jak radzicie postąpić aby uwolnić się od problemu? Reklamacje przez protokooł szkody, czy moze odesłać towar jako uszkodzony, czy moze odesłać w ramach odstąpienia od umowy
#allegro #zakupy #przesylki #kurier
  • 4
@Muszczyna: Skontaktuj się z nadawcą i powiedz jak sprawa wyglądała, jak jest uczciwy i zależy mu na kliencie dosle ci nowy towar i odbierze od razu stary na swój koszt. Sprawa reklamacji to jest jego problem bo on jest płatnikiem za usługę w firmie kurierskiej i ma z nią umowę. Protokół nie by spisany przy doręczeniu (znaczy, że nie sprawdziłeś przy kurierze), więc mogą robić problemy, bo później ciężko im wyciągnąć