Wpis z mikrobloga

@Spunge: Imo słaby wybór. Poszukałbym coś z francuzów albo jakiegoś gulfa. Za 10k o VII ciężko będzie. Lepiej VI w miare zadbana a za reszte ja dopieścić.
@Spunge: W VI jak to w Hondzie z tych roczników patrz przede wszystkim na stan blacharski. Silnik lubi trochę wypić oleju, nie przejmuj się tym zbytnio. Za 10k powinieneś znaleźć coś ciekawego, poszukaj na grupach Civic na FB i forach, może trafisz coś fajnego ;-)
@Spunge: Powiem Ci, tak, że w tym budżecie to musisz się kierować ogólnym stanem faktycznym pojazdu. Auta do tej kwoty mają po 12-15 lat i więcej w w zależności od tego jak o nie dbali poprzedni właściciele i stan może być różny. Ja na twoim miejscu zobaczyłbym jeszcze skoda octavie I gen, focusa II gen przedlifta i passata b5 może coś sensownego uda się wyrwać). Jak szukasz ekonomicznego uta kierowałbym się
@0987654321: tylko, ze zawiasu nie robisz co chwile tylko raz na xxx km :) u mnie w b6 wahacze jeszcze siedza ori, a fura ma 12 lat (prawie od poczatku u mnie). nic nie stuka, nic nie puka.

@0987654321: Potwierdzam. Ojciech do reichu passatem b5 jeździł w rok zrobił 80k. Na blacie podchodziło już pod 400k oprócz wymiany filtrów i płynów, pękł wąż od podciśnienia przy turbinie i maglownica siadła. Ale przebieg i historia pojazdu była pewna.
@Spunge: peugeot 406 fajna sprawa, odnosnie saba i celiki sie nie wypowiem, bo nie mialem stycznosci na tyle. z Sabem tylko jechalem pare razy, a celica zajebista, ale trafic dobra to 10k lekko.
@Spunge: No fakt, ale nie jest aż tak drogi jak to malują. To bierz benzynę 2.0 ew10j4 i zagazuj. Miałem ten silnik w 407 i jest bardzo tani eksploatacji i w ewentualnych naprawach (zresztą jest idiotoodporny i się w nim raczej nic nie psuje).