Wpis z mikrobloga

Pomóżcie bo nie mogę się zdecydować ( ͡° ʖ̯ ͡°) Informatyka na WPPT czy WIiZ? Gdzie poziom jest wyższy, studenci poważniej podchodzący do studiów, kadra bardziej ogarnięta? Próg punktowy rok temu był wyższy na WPPT, ale nie wiem czy się tym sugerować...
#pwr

WPPT czy WIiZ?

  • WPPT 42.1% (16)
  • WIiZ 57.9% (22)

Oddanych głosów: 38

  • 14
  • Odpowiedz
@cup12552: jeśli poziom wyższy na WPPT to z jakiego powodu lepiej na WIiZ? Czy faktycznie mniejsza trudność studiów jest dla mnie lepsza? To ja może pójdę na zarządzanie xD
  • Odpowiedz
@piotrek-5: wysoki poziom trudności na WPPT wynika głównie z wysokiego poziomu matematyki i fizyki. Samo programowanie nie jest na wyższym poziomie a nawet wydaje mi się że jest mniej "praktyczne"
  • Odpowiedz
@piotrek-5: mój znajomy studiował na PPT jeden semestr, potem się przeniósł na IZ, gdzie ja studiuję. Mówi, że beznadziejnie tam było. Dużo gównianych wzorów matematycznych. Ponoć na którymś etapie studiów pisze się własny kompilator. Rzeczy przydatne raczej jak chcesz zostać na uczelni i prowadzić dydaktykę lub/i działalność badawczą. Na IZecie sądzę, że jest dużo więcej przydatnych rzeczy jak chcesz potem iść do pracy na jakiegoś programistę czy coś w tym stylu
  • Odpowiedz
Na IZecie sądzę, że jest dużo więcej przydatnych rzeczy jak chcesz potem iść do pracy na jakiegoś programistę czy coś w tym stylu


@XyzykDX: Bo po IZ klepie się w korpo. W #cern natomiast spotkałem w większości ludzi po W4 i WPPT, właśnie przez te wszystkie "niepotrzebne programiście pierdoły" takie jak elektronika i sygnały, matma, fizyka ( ͡° ͜ʖ ͡°)
I podobnie jest w tesla, google, esa
  • Odpowiedz
prawdziwa nauka zacznie się jak pójdziesz do pracy


@wiewior_s: nauka pracy. Jak kogoś po prostu interesuje infrmatyka i chciałby sie zajmować jej rozwojem, a nie składaniem gotowych klocków, to najważniejszą wiedzę zdobędzie na studiach.
  • Odpowiedz