Wpis z mikrobloga

Mirki, miałem wczoraj dzwona, ale na szczęscie nie z mojej winy. Na rondzie gościu mi walnął (wymusił) w prawe przednie kolo, ogólnie błotnik i nadkole dość fest rozwalone, coś tam haczy, szkoda troche. No i zadzwoniłem po policje, gościu się od razu przyznał, dostałem info od pana policjanta co mam robić i teraz pytanie. Jutro będę dzwonił do Allianz by umówić rzeczoznawce. Ponoć lepiej brać gotówke. Ma ktoś z tym jakieś doświadczenie? jak najlepiej wyjść z tej sytuacji? Nie jestem Januszem, ogólnie #!$%@? wbijam w zarobek na nieszczęściu, ale ponoć ludzie piszą/mówią, że idzie na tym zarobić.
Też jestem już umówiony na oględziny u mechanika i naprawę u niego. Dają mi tam auto zastępcze. To normalne, że mechanicy dają autka zastępcze i ja nie ponosze żadnych kosztów? pytam bo jestem zielony, a wiadomo, drugiej takiej spolecznosci szczerej jak na wykopie to nie ma nigdzie ;D Jak to widzicie? jak uważacie bym postąpił?

#wypadek #oc #ubezpieczenie #samochod #auto #dzwon #auta
  • 13
Olej mechanika...to on zarobi na tym najwiecej a wcisnie Ci uzywane czesci. Ja naprawialem auta po stluczce w ASO bo AC dawalo mi takie prawo. Zawsze mialem auto zastepcze i wiedzialem ze naprawa jest na nowych częściach.
@Wolodyjowski opinie są różne ale zawsze znajdą się osoby nie zadowolone. Zależy też ile lat ma auto i jaka ma dla Ciebie wartość. Ja używam samochodu bardzo często 50k km rocznie i naprawy blacharskie z AC robie w ASO. Jesli polecą w #!$%@? to zawsze masz fakturę, która jest dowodem wykonanych prac więc możesz reklamować w razie gdyby coś spaprali. Widziałeś kiedyś polskiego mechanika respektujacego/udzielającego gwarancji? Ja nie. Nie mówiąc już o
@Wolodyjowski: Elo ( ͡° ͜ʖ ͡°) Mireczku już dużo napisały w temacie, natomiast co do wyboru sposobu naprawy - bezgotówkowo wchodzi w grę, jeśli wycena naprawy nie przekroczy 100% wartośći auta na dzień zdarzenia ( tzw. szkoda całkowita), więc możesz cisnąć bezpośrednio do serwisu/ASO i zrobią Ci wycenę.