Aktywne Wpisy

MishMashStudio666 +4597
Hejo! mam dla was #rozdajo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mirki i Mirabelki z racji otwarcia mojego salonu jubilerskiego na którego to ciężko pracowałem cały rok, zastawiłem nerkę i wziąłem pożyczkę chwilówkę ᕙ(✿ ͟ʖ✿)ᕗ, mam do rozdania pierścionek złoty. Oczywiście stop złota próby 0.585. Kamień centralny to London Topaz 1.20ct oraz diamenty o łącznej masie 0.1ct. Wartość rynkowa 2700zł. Wartość galeriowa to
Mirki i Mirabelki z racji otwarcia mojego salonu jubilerskiego na którego to ciężko pracowałem cały rok, zastawiłem nerkę i wziąłem pożyczkę chwilówkę ᕙ(✿ ͟ʖ✿)ᕗ, mam do rozdania pierścionek złoty. Oczywiście stop złota próby 0.585. Kamień centralny to London Topaz 1.20ct oraz diamenty o łącznej masie 0.1ct. Wartość rynkowa 2700zł. Wartość galeriowa to

kret17 +320




mam audi a4 b7 2.0 tdi 170km quattro
mam taką przypadłość że co jakieś 300-400km obroty wskakują mi na 1tys, muszę trochę pojeździć żeby opadły do normy
jak np. zatrzymam samochód na jałowym musżę odczekać z 30sekund i obroty wracają, potem jak odpalę samochód znowu podskakuja, aż mu całkiem przejdzie, i znowu.. przejadę ok 300km i sytuacja się powtarza,
czy to DPF się wypala ?nie zapala się żadna kontrolka, może to jakieś bierne wypalanie ?
byłem kiedyś u mechanika to stwierdził że mam filtr czysty 0%, chociaż to niemożliwe raczej ...
doradźcie, usunąć DPF ? czy szukać przyczyny gdzie indziej ?
#mechanikasamochodowa
#mechanika
#warsztat
#audi
#audia4
@michal_85: na pewno na (jeden) tysiąc? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W benzynie może to być oznaka #!$%@? termostatu. Silnik "myśli", ze jest za zimny i się "podgrzewa". Nie wiem jak w dieslach
W praktyce problem może leżeć w czujniku temperatury, poprzez wadliwy alternator kończąc na walniętym wtrysku.
@michal_85: W A4 B7 masz wypalanie standardowe bez żadnej kontrolki. Jak się pojawia kontrolka, to znaczy że były problemy z normalnym wypaleniem. Mi się coś takiego zdarzyło 2 razy w ciągu 2,5 roku i 50k km.