Aktywne Wpisy
kot_kustosz +749
Namalowałam kota przy mięsnym stole i zapozowałam z plastrami sopockiej na ryju ( ͡º ͜ʖ͡º)
W komentarzu foto modela ʕ•ᴥ•ʔ
Farby akrylowe na płótnie 50x70
tag: #kotkustosz
ig: https://www.instagram.com/kot_kustosz/
#pokazkota #tworczoscwlasna #kitku #malarstwo #rysujzwykopem #humorobrazkowy #koty #pokazmorde
W komentarzu foto modela ʕ•ᴥ•ʔ
Farby akrylowe na płótnie 50x70
tag: #kotkustosz
ig: https://www.instagram.com/kot_kustosz/
#pokazkota #tworczoscwlasna #kitku #malarstwo #rysujzwykopem #humorobrazkowy #koty #pokazmorde
Janusz_Conway +892
Wrzucamy ryje które zasługują na proces po 15.10, ode mnie ten aparatczyk:
#tusk #bekazpisu #wybory #tvpiscodzienny #marsz #galeriazdrajcownarodupolskiego
#tusk #bekazpisu #wybory #tvpiscodzienny #marsz #galeriazdrajcownarodupolskiego
To wytłumaczę.
Zupełnie inaczej wszystko działa, jak robisz produkt jako firma, zupełnie inaczej jak robisz moda jako grupa entuzjastów. Chodzi o sam proces produkcji - jak robisz coś profesjonalnie, to priorytetem jest bezawaryjne działanie silnika w setkach możliwych konfiguracji i przypadków, bo klienci płacą. Jak w Kajzerce coś nie wyjdzie i komuś będzie się #!$%@? to nie będzie dla nich olbrzymi problem mogący spowodować problemy z płynnością finansową , bo
To jest tak samo jak z robieniem startupów samemu, a zleceniem tego zewnętrznej firmie. Samemu siadasz do kompa, #!$%@? przez dwie doby i masz w rezultacie najczęściej nieźle działający minimalny produkt. Jak zlecisz firmie, to po dwóch tygodniach maili, telefonów może ustalisz plan działania. Różnica polega na tym, że samemu możesz wyrzucić projekt do śmietnika, przełożyć premierę o miesiąc lub rok, a firma nie może pozwolić sobie na taki krok
@IchVersteheNicht
Znaczy, wiem mniej więcej, ze moderzy są mniej ograniczeni i mogą sobie pozwolić na wrzucanie ekstremalnie dużych i niegrywalnycg na niektórych konfiguracjach modów (np Meiou, ogromny, z nowymi mechanikami, ale potrzebny jest komp z NASA). Głównie chodziło mi o to, że kampania główna jest nudna. Nie chodzi mi nawet o mechaniki, ale koniec końców każdym państwem gra się identycznie. Czyli najpierw stawiasz trochę fabryk, robisz armię, czekasz 4 lata, malujesz
Co do DLC w HOI się nie wypowiem, bo jako że wyglądały na nudne a gra aż tak mnie nie wciągnęła, to zostawiłem je na czas promocji. Co do nudy rozgrywki - owszem, jest powtarzalna. Ale też dzięki temu jest prosta i nie masz olbrzymiego progu wejścia. Dałbyś ludziom coś na kształt MEIOU czy Kajzerki na start, to by się od tytułu odbili. W którymś HOI (3?) było chyba tak,
Wierzcie mi, gdyby zrobienie z moda sprzedawalnej gry byłoby takie proste jak się niektórym wydaje już dawno popalałbym cygara i pił whisky na Bahamach czy jakimś innym Bali
Właśnie tego jak bardzo mody dotykaja silnika gry to się nie orientuję, więc tematu nie podejmowałem, ale co do MEIOU byłem przekonany, że jakoś musi ingerować bardziej niż to Pdx oficjalnie udostępnia.
Też się tak spodziewalem, jakbyście robili coś nielegalnego to na pewno nie pozwoliliby hostować moda u siebie :)
Już od jakiegoś czasu się zbieram, by wreszcie spróbować, ale obecnie mam dość patrzenia na mapę. Ale jak wrócę, z pewnością spróbuję :)