Mireczki potrzebna pomoc ( ͡°ʖ̯͡°) Nie mogę wysłać karty graficznej na gwarancje bo sklep zbankrutował i wszyscy mnie mają w dupie :c Ale po kolei,
Wersja TL ; DR
Karta przestała działać -> chciałem odesłać na gwarancje -> sklep ogłosił upadłość, zero kontaktu -> chcę wysłać do producenta -> producent odsyła do dystrybutora -> dystrybutor odsyła do producenta -> nikt nie chce pomóc bo jestem os.fizyczną a nie sklepem -> rozmowa z rzecznikiem ds.konsumenta której owocem wyszło "zagmatwane to Pan masz, nie wiem jak pomóc a nawet jeśli to i tak miesiąc lub dwa kolejki i papierologii".
Wersja Long Story
Kupiłem 01-07-2014r. kartę graficzną MSI GTX 780Ti w sklepie techplanet.pl . W Listopadzie 2016 karta przestała działać ""komunikatem straciliśmy Twoje urządzenie renderujące". Oddałem do Techplanet do ich siedziby w Katowicach i odesłali do naprawy, naprawili a na pytanie co się stało usłyszałem że nie jest podane co.... W Marcu 2017 karta znów przestała działać komunikatem "straciliśmy Twoje urządzenie renderujące", chciałem odesłać kartę do Katowic do Techplanet ale ich sklep został zamknięty - upadł. Będąc na miejscu dowiedziałem się od "osób trzecich" że "wjechał komornik".
Postanowiłem odezwać się do MSI, na stronie znalazłem ich support w Polsce (MSI POLSKA ul. Magazynowa 1, 55 - 040 Kobierzyce , Bielany Wrocławskie, Poland). Po długich i żmudnych próbach dodzwonienia się udało mi się w końcu porozmawiać z jednym z pracowników serwisu. Poinformował mnie on że, nie mogą przyjąć karty i wykonać naprawy gwarancyjnej. W tym celu muszę się kontaktować z dystrybutorem (INCOM GROUP SA we Wrocławiu). Zadzwoniłem do dystrybutora i usłyszałem że, MSI nie może na nich wymagać naprawy ponieważ są tylko dystrybutorem. Dystrybutor polecił ponowny kontakt z MSI.
Kontaktując się ponownie z MSI powiedziano mi że nie naprawią karty bo jestem osobą fizyczną a nie sklepem, spekulowali że dystrybutor mógł kupić kartę w Czechach i może być lewa (Nieźle, co następne? Przemycana z papierosami z Litwy ?), a nawet jak by chcieli to nie pomogą bo nie mają mnie jak wrzucić w serwis bo obsługują tylko podmioty gospodarcze. Na pytanie "To co ja mam teraz zrobić?" Usłyszałem "-Nie wiem, niech Pan męczy dystrybutora"
Ponowny telefon do Dystrybutora. Dystrybutor też nie może przyjąć karty, informuje że, prawnie MSI musi naprawić i by konsultować się z rzeczkiem praw konsumenta.
Wybrałem się na spotkanie z rzecznikiem. Pani rzecznik która nie pozwalała dojść do słowa i opowiedzieć całej historii oświadczyła że, chce zobaczyć gwarancje do karty graficznej a jako że takowej nie miałem tylko fakturę potwierdzającą zakup, odprawiła mnie ze skwitowaniem "zagmatwane to masz, nie wiem jak pomóc".
Gwarancja na kartę jest do 1 lipca.
Kontaktując się z FB od MSI polecono mi utworzyć konto na https://register.msi.com/home/login i opisać całą sprawę. Opisałem w j.angielskim problem i wysyłając zgłoszenie otrzymałem info automat o luźno tłumaczonej treści. " Hej, dziękujemy za zgłoszenie. Postaramy się odpowiedzieć na nie w ciągu 7 dni lub zamkniemy zgłoszenie jako nie rozwiązane".
No po prostu iks de de
Pytanie, co dalej robić ? Czy ktoś miał podobnie ? Pomocy !
współczuje normikom, którzy są z rocznika podobnego do tych dziewczynek i wychowały się na fagacie xD, powodzenia na rynku matrymonialnym #tinder #famemma #p0lka
Nie mogę wysłać karty graficznej na gwarancje bo sklep zbankrutował i wszyscy mnie mają w dupie :c
Ale po kolei,
Wersja TL ; DR
Karta przestała działać -> chciałem odesłać na gwarancje -> sklep ogłosił upadłość, zero kontaktu -> chcę wysłać do producenta -> producent odsyła do dystrybutora -> dystrybutor odsyła do producenta -> nikt nie chce pomóc bo jestem os.fizyczną a nie sklepem -> rozmowa z rzecznikiem ds.konsumenta której owocem wyszło "zagmatwane to Pan masz, nie wiem jak pomóc a nawet jeśli to i tak miesiąc lub dwa kolejki i papierologii".
Wersja Long Story
Kupiłem 01-07-2014r. kartę graficzną MSI GTX 780Ti w sklepie techplanet.pl . W Listopadzie 2016 karta przestała działać ""komunikatem straciliśmy Twoje urządzenie renderujące". Oddałem do Techplanet do ich siedziby w Katowicach i odesłali do naprawy, naprawili a na pytanie co się stało usłyszałem że nie jest podane co.... W Marcu 2017 karta znów przestała działać komunikatem "straciliśmy Twoje urządzenie renderujące", chciałem odesłać kartę do Katowic do Techplanet ale ich sklep został zamknięty - upadł. Będąc na miejscu dowiedziałem się od "osób trzecich" że "wjechał komornik".
Postanowiłem odezwać się do MSI, na stronie znalazłem ich support w Polsce (MSI POLSKA ul. Magazynowa 1, 55 - 040 Kobierzyce , Bielany Wrocławskie, Poland). Po długich i żmudnych próbach dodzwonienia się udało mi się w końcu porozmawiać z jednym z pracowników serwisu. Poinformował mnie on że, nie mogą przyjąć karty i wykonać naprawy gwarancyjnej. W tym celu muszę się kontaktować z dystrybutorem (INCOM GROUP SA we Wrocławiu). Zadzwoniłem do dystrybutora i usłyszałem że, MSI nie może na nich wymagać naprawy ponieważ są tylko dystrybutorem. Dystrybutor polecił ponowny kontakt z MSI.
Kontaktując się ponownie z MSI powiedziano mi że nie naprawią karty bo jestem osobą fizyczną a nie sklepem, spekulowali że dystrybutor mógł kupić kartę w Czechach i może być lewa (Nieźle, co następne? Przemycana z papierosami z Litwy ?), a nawet jak by chcieli to nie pomogą bo nie mają mnie jak wrzucić w serwis bo obsługują tylko podmioty gospodarcze. Na pytanie "To co ja mam teraz zrobić?" Usłyszałem "-Nie wiem, niech Pan męczy dystrybutora"
Ponowny telefon do Dystrybutora. Dystrybutor też nie może przyjąć karty, informuje że, prawnie MSI musi naprawić i by konsultować się z rzeczkiem praw konsumenta.
Wybrałem się na spotkanie z rzecznikiem. Pani rzecznik która nie pozwalała dojść do słowa i opowiedzieć całej historii oświadczyła że, chce zobaczyć gwarancje do karty graficznej a jako że takowej nie miałem tylko fakturę potwierdzającą zakup, odprawiła mnie ze skwitowaniem "zagmatwane to masz, nie wiem jak pomóc".
Gwarancja na kartę jest do 1 lipca.
Kontaktując się z FB od MSI polecono mi utworzyć konto na https://register.msi.com/home/login i opisać całą sprawę. Opisałem w j.angielskim problem i wysyłając zgłoszenie otrzymałem info automat o luźno tłumaczonej treści. " Hej, dziękujemy za zgłoszenie. Postaramy się odpowiedzieć na nie w ciągu 7 dni lub zamkniemy zgłoszenie jako nie rozwiązane".
No po prostu iks de de
Pytanie, co dalej robić ? Czy ktoś miał podobnie ? Pomocy !
#pomocy #kiciochpyta #pytanie #gry #kartygraficzne #msi