Aktywne Wpisy
Anacron +110
Co roku w Polsce ponad 5000 osób popełnia s---------o, z czego niecały 1000 stanowią kobiety. Lub inaczej. Średnio co dwie godziny w Polsce jakiś mężczyzna popełnia s---------o. Szokujące, prawda?
Co roku w Polsce więcej mężczyzn popełnia s---------o, niż ginie wszystkich ludzi na naszych drogach w wypadkach. I niestety w sporej z pewnością części, a być może nawet w większości przykładają się do tego toksyczne kobiety (ich partnerki). Bo logicznym chyba jest, że
Co roku w Polsce więcej mężczyzn popełnia s---------o, niż ginie wszystkich ludzi na naszych drogach w wypadkach. I niestety w sporej z pewnością części, a być może nawet w większości przykładają się do tego toksyczne kobiety (ich partnerki). Bo logicznym chyba jest, że
Kravchenko +3
#ksp #kerbalspaceprogram
MechJeb - dzięki niemu można zaprogramować rakietę i np. boostery mogą same lądować jak Falcony ( ͡° ͜ʖ ͡°)
* MechJeb - Autopilot do Kerbali. Ogólnie kontrowersyjny mod ale przy bardziej ambitnych projektach bez niego jest ciężko. Możesz też podejrzeć jakie on wykonuje manewry i się nauczyć robić to bez niego.
* Kerbal Alarm Clock - Budzik który przypomina Ci o wydarzeniach (np. okienko transferowe czy statek zbliżający się do jakiegoś punktu) i w razie potrzeby wyłącza przyspieszenie czasu
* Kerbal Attachment System - Przegenialny mod pozwalający m.in. Kerbalom dokonywać drobnych modyfikacji statku (możesz za pomocą ludzików przenosić drobne elementy, chować je do skrzynek etc.) a także tankować pojazdy za pomocą rur bez
Ferram Aerospace Research - poprawia aerodynamikę na bardziej realistyczną.
Navball Docking Alignment Indicator - wskazuje na navballu orientację portu docelowego.
TAC Life Support - kerbale oddychają, jedzą etc.
plus wyżej wymienione z wyjątkiem M------a. IMHO to nudne jak wszystko dzieje się za dotknięciem magicznej różdżki. Zamiast tego polecę kOS (gdzie samemu piszemy skrypty, co ma się dziać z rakietą), ale to moje osobiste zboczenie.
Realism Overhaul oraz Real Solar System - raczej dla weteranów. Jest pięknie i "doniośle", ale wymaga już sporych umiejętności (i sporo RAMu - u mnie przy teksturach 8k proces przekracza
Daje tylko mody na narzędzia, bo na części to każdy bierze sam pod siebie:
[x] science - pokazuje eksperymenty naukowe, dostępne, możliwe i wykonane. Must have żeby nie przegapić żadnej nauki
DMagic Orbital science - wincyj eksperymentów! wincyj nauki!
Docking port alignment indicator - do precyzyjnej orientacji statków przed i w trakcie dokowania.
Precise node - panel sterowania manewrami, to powinno być
@salad_fingers: Nigdy tego nie rozumiałem. Samo sterowanie i wykonywanie manewrów orbitalnych jest do ogarnięcia w parę dni i gdy już się to ogarnie to nie jest to już żadne wyzwanie a wręcz staje się to nudne, zwłaszcza, gdy wykonanie manewru trwa kilka czy nawet kilkanaście minut. Prawdę mówiąc wolę w tym czasie odpalić M------a i zrobić sobie herbatkę ;)
(*) This mod allows to extended the physics range but it will not prevent the consequences of doing it.
You might experience some of the following effects: phantom forces, light glitches, vessel shaking, landed vessels colliding with the ground, vessel teleport, vessel de-orbiting
Poza tym nie da się sterować
TweakScale
Pozwala zmieniać rozmiar części. Jak dla mnie jeden z najlepszych modów, zwykle staram się nie używać go do silników, ale do części strukturalnych jest
@phervers: No i tu nie masz racji ( ͡° ͜ʖ ͡°)