Wpis z mikrobloga

@OCISLY: Kerbal Engineer Redux
MechJeb - dzięki niemu można zaprogramować rakietę i np. boostery mogą same lądować jak Falcony ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@OCISLY:
* MechJeb - Autopilot do Kerbali. Ogólnie kontrowersyjny mod ale przy bardziej ambitnych projektach bez niego jest ciężko. Możesz też podejrzeć jakie on wykonuje manewry i się nauczyć robić to bez niego.

* Kerbal Alarm Clock - Budzik który przypomina Ci o wydarzeniach (np. okienko transferowe czy statek zbliżający się do jakiegoś punktu) i w razie potrzeby wyłącza przyspieszenie czasu

* Kerbal Attachment System - Przegenialny mod pozwalający m.in. Kerbalom dokonywać drobnych modyfikacji statku (możesz za pomocą ludzików przenosić drobne elementy, chować je do skrzynek etc.) a także tankować pojazdy za pomocą rur bez
  • Odpowiedz
@dzony_: No właśnie kiedyś chciałem powtórzyć operacje lądowania części rakiety. Widziałem ją na mapie, ale gdy chciałem polecić myśliwcem by zrobić kilka fotek to znikało :( A komputer to prawdziwy #pcmasterrace ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@OCISLY: Z mojej strony:
Ferram Aerospace Research - poprawia aerodynamikę na bardziej realistyczną.
Navball Docking Alignment Indicator - wskazuje na navballu orientację portu docelowego.
TAC Life Support - kerbale oddychają, jedzą etc.
plus wyżej wymienione z wyjątkiem M------a. IMHO to nudne jak wszystko dzieje się za dotknięciem magicznej różdżki. Zamiast tego polecę kOS (gdzie samemu piszemy skrypty, co ma się dziać z rakietą), ale to moje osobiste zboczenie.
Realism Overhaul oraz Real Solar System - raczej dla weteranów. Jest pięknie i "doniośle", ale wymaga już sporych umiejętności (i sporo RAMu - u mnie przy teksturach 8k proces przekracza
  • Odpowiedz
@OCISLY:
Daje tylko mody na narzędzia, bo na części to każdy bierze sam pod siebie:
[x] science - pokazuje eksperymenty naukowe, dostępne, możliwe i wykonane. Must have żeby nie przegapić żadnej nauki
DMagic Orbital science - wincyj eksperymentów! wincyj nauki!
Docking port alignment indicator - do precyzyjnej orientacji statków przed i w trakcie dokowania.
Precise node - panel sterowania manewrami, to powinno być
  • Odpowiedz
IMHO to nudne jak wszystko dzieje się za dotknięciem magicznej różdżki.


@salad_fingers: Nigdy tego nie rozumiałem. Samo sterowanie i wykonywanie manewrów orbitalnych jest do ogarnięcia w parę dni i gdy już się to ogarnie to nie jest to już żadne wyzwanie a wręcz staje się to nudne, zwłaszcza, gdy wykonanie manewru trwa kilka czy nawet kilkanaście minut. Prawdę mówiąc wolę w tym czasie odpalić M------a i zrobić sobie herbatkę ;)
  • Odpowiedz
@tRNA: Pewnie da radę, ale jeśli zwiększysz za dużo to będą się pojawiać losowe błędy w fizyce. Na forum napisali tak:

(*) This mod allows to extended the physics range but it will not prevent the consequences of doing it.
You might experience some of the following effects: phantom forces, light glitches, vessel shaking, landed vessels colliding with the ground, vessel teleport, vessel de-orbiting

Poza tym nie da się sterować
  • Odpowiedz
@OCISLY: przeglądałem sobie tag i akurat trafiłem na ten stary już wpis. Od siebie polecam mod chatterer - dodaje dźwięk rozmów przez radio. Oczywiście tylko jeśli na statku jest jakiś Kerbal ( ͡° ͜ʖ ͡°) Uprzyjemnia rozgrywkę, mnie osobiście nudziła sama muzyczka
  • Odpowiedz