Wpis z mikrobloga

Mirki, pacany z #play dzwonią do mnie już 3 dzień (i z 7 raz) pytają o przedłużenie umowy, gdzie za każdym razem mówię *nie*. Co się mówi, żeby przestali dzwonić? Legendarna zasada 3x nie jak widać tutaj nie działa ( ͡° ͜ʖ ͡°) #pytanie
  • 15
@krytykujacy_zrzeda: ja mówiłem, że nie mam czasu o takich rzeczach myśleć w pracy i możemy się umówić na rozmowę w sobotę. Nic nie poradzę, że Pani też kończy po 16 ( ͡° ͜ʖ ͡°). Panie się umawiały na sobotę i nigdy nie oddzwaniały, dopiero po kilku/kilkunastu dniach sobie o mnie przypominali. Powtórz.
@Krupier: Inaczej, jest coś takiego, że telemarketerzy nie mają prawa ofertować pracowników konkurencji czy jakoś tak. W każdym razie rozmowa wygląda tak:
- Dzień dobry, chciałbym złożyć Panu ofertę na przedłużenie numeru w sieci Play
- jestem pracownikiem Orange
- dziękuję, miłego dnia
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jakby kogoś interesowało, to już dzisiaj nie dzwonili.

Często w pracy sobie heheszkujemy z tekstem "czy mogę prosić kogoś mądrzejszego". Wczoraj po 3cim telefonie tak spytałem. Chwila ciszy i babka się rozłączyła ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Trochę człowiek #!$%@? ze mnie, no ale ile można. Oni chyba na call center mają tam jakieś info, że dzwoni się do gościa 10ty raz z pytaniem o przedłużenie umowy?

@moller: