Wpis z mikrobloga

#orange @orange_polska: posysacie! Przedłużyłem umowę na tv u Was rezygnując z dodatkowych pakietów i chcąc płacić 99pln miesięcznie. Dzisiaj po przebudzeniu sprawdzam maila, a tam taka faktura. Na infolinii sie dowiaduje nagle, ze miałem złożyć oficjalna pisemna rezygnacje u Was w salonie. Jak to jest, ze zeby zawrzeć umowę, wystarczy zadzwonić, ale zeby z czegoś zrezygnować mam jak debil po mieście latać? W dodatku nie informujecie o czymś takim odpowiednio czyli wprowadzacie klienta w błąd, zeby moc mu przywalić stówkę czy dwie do rachunku. Jak dla mnie #oszukujo i #naciagajo
stern24 - #orange @orange_polska: posysacie! Przedłużyłem umowę na tv u Was rezygnują...

źródło: comment_wUyD4JyEfwsIYebHbTolElDZqZKRtzba.jpg

Pobierz
  • 96
  • Odpowiedz
@stern24 mialem ostatnio podobnie. Mam neostrade 80mb i jakos tam neofon i jak rachunki przychodzily po 99zl (umowa na czas nieokreslony teraz) to ostatnio po 180 z rekordowa 250. Jakoes dziwne pakiety i uslugi dodatkowe. Na szczescie list o rezygnacji z uslug jiz w drodze :)
  • Odpowiedz
@stern24 jeśli zawarłeś nową umowę przez telefon, i operator wspomniał cokolwiek o tym że będzie rozwiązana stara umowa, dzwoń do nich i zglaszaj rozmowę do ponownego odsłuchania, mnie tak chciał koleś w Play naciąć i ewidentnie wprowadził mnie w błąd, ogólnie ciągle ściemniał, w dwa tygodnie odsluchali rozmowę i wyrównali mi rachunek na moją korzyść
  • Odpowiedz
@stern24
@G-R-B
@PrawyKuba zgadzam się w #!$%@?, miałem do czynienia ze wszystkimi największymi sieci w naszym kraju, tylko z Orange są problemy. Szczególnie przy rezygnacji z usług i ze zdawaniem sprzętu. Najgorszemu wrogowi nie życzę :-(
  • Odpowiedz
@stern24: daj spokój XD dzwoniłem w lutym do UPC, żeby zrezygnować z TV i przyspieszyć internet, pani na infolini powiedziała mi, że to nie jest zerwanie umowy tylko modyfikacja i przyjdzie pan przyspieszyć internet a TV będzie odcięta z końcem następnego miesiąca. miesiąc później przychodzi znowu rachunek z TV, okazało się, że pani mnie wprowadziła w błąd i #!$%@?, tylko przyspieszyłem internet i #!$%@? mi w dupę XD złożyłem reklamacje, rezygnacje
  • Odpowiedz
@stern24 Masz nagraną rozmowę z konsultantem?
Ja ostatnio miałem inny problem tzn nie włączyli mi rabatu. Wystarczyla reklamacja, prośba o odsłuchanie rozmowy i 10 dni później rabat włączony a dodatkowo jeszcze coś dostałem ( abo tel to jest).
Więc jak masz 101% pewności że tak Ci powiedzieli na infolinii że nie musisz nic dawać im w formie pisemnej to reklamacja. Jak nie to niestety ale każda umowę wypowiada się na piśmie na
  • Odpowiedz
Orange to takie #!$%@?, ja nie #!$%@? jak taki smieciowy operator jeszcze sie utrzymuje. Rozumiem w jakims kraju Afrykanskim, ale w cywilizowanym kraju? Wspolczuje wszystkim klientom najgorszej oferty na rynku i pracownikom niskiego szczebla takiego #!$%@? managmentu.
  • Odpowiedz
@stern24: A mi się dziwili czemu latam z rezygnacją do salonu, a nie wysyłam do nich listownie... Bo się po prostu boje, że odbiorą po terminie i mi #!$%@?ą podobną sumkę. Też mnie to wk... że do podpisania umowy to nie potrzeba nawet osoby na którą jest usługa, ale do zerwania to musi być osobiście i nie mogą udzielić nawet informacji jakie pakiety, kiedy kończy się umowa komuś z rodziny, bo
  • Odpowiedz
@Pouty: Nie wiem. U nas na rynku chyba każda jest słaba. Myślałem swego czasu, że Play jest ok, ale też ostatnio słyszałem od kogoś, że u nich też jest tak sobie.
  • Odpowiedz
@stern24 wcale na telefon nie podpisujezz juz umowy... od bodajze 3 lat wszystko musi byc na pismie czy podpisujesz umowe czy z czegos rezygnujesz... przez telefon mozesz sie dogadac ale i tak przychodzi papier do podpisania...
  • Odpowiedz
czy brak czytania ze zrozumieniem jest az tak duzym problemem w spoleczenstwie?

Przedluzalem umowe, rownoczesnie rezygnujac z dodatkowych pakietow. To mozna wyslac kuriera z umowa, ale nie mozna juz do niej wpisac wszystkiego co klient sobie zyczy? Albo czego sobie nie zyczy?

@stern24 czyli #!$%@? twoja wina... bo nie przeczytales tego co podpisujesz xD a teraz placz...
  • Odpowiedz