Wpis z mikrobloga

@Denial94: zachęcamy Cię do skorzystania z naszej oferty Orange Free na kartę. Za doładowania konta otrzymujesz dodatkowe pakiety danych, szczegóły tutaj: https://oran.ge/1O8eVoc. Dodatkowo jeśli mając Free na kartę przed doładowaniem konta aktywujesz promocję Konto ważne rok (https://oran.ge/2hyWahW), nie tylko ważność środków zgromadzonych na koncie głównym zostanie przedłużona o rok ale również ważność bonusowego transferu danych :) W ramach usługi możesz aktywować pakiety nielimitowanych rozmów i sms-ów.
@Denial94: Zaloguj się do Play24, wybierz "Moje dane", a następnie zakładkę "Moje zgody" i sprawdź czy na pewno masz wszystkie odznaczone. Bezpośredni link:

https://24.play.pl/Play24/Agreements

bo jeśli masz wyrażoną jakąś zgodę marketingową, to jak ktoś do Ciebie dzwoni z ofertą to zazwyczaj nic nie pomoże powiedzenie im, żeby więcej nie dzwonili, bo te osoby nie mają dostępu do takich zmian na Twoim koncie. Od kilku lat mam parę numerów w Play i
@Templar:
Zgoda na komunikację marketingową przez SMS - NIE
Zgoda na przetwarzanie danych transmisyjnych - TAK
Zgoda na komunikację marketingową przez telefon - NIE
Zgoda na komunikację marketingową przez Play24 - NIE
Zgoda na komunikację przez e-maiL - NIE
@Templar: w drugim jest:
Co zyskujesz?:
a/ Otrzymasz informacje o zużyciu pakietu minut, SMS-ów, internetu (MB)
b/ Dowiesz się o ofercie, która pozwoli Ci na optymalizację kosztów korzystania z nowoczenych rozwiązań telekomunikacyjnych

Czyżby przez podpunkt B oni dzwonią?
@Denial94: A nie możesz po prostu w Play24 lub za pomocą krótkich kodów USSD sprawdzać stanu i ważności pakietów? A poza tym przed Playem miałem numery w nju i T-Mobile i żadnych SMS-owych powiadomień dot. kończących się pakietów też nie dostawałem, wszystko musiałem sprawdzać tak samo w systemie online. Teraz mam też jeszcze dodatkowy numer w Plusie, no tam #!$%@?ą SMS-ami z przypomnieniami o wszystkich pakietach, szkoda tylko, że oprócz tego
@Denial94: Jeszcze tak sprawdziłem jedną rzecz, bez tej zgody nadal będziesz dostawał SMS-y o wyłączeniu pakietu, zazwyczaj korzystam z cyklicznych pakietów lub przedłużam wcześniej, ale w zeszłym miesiącu akurat nie przedłużałem pakietu internetowego i mam na telefonie SMS-a, że "pakiet został wyłączony". I tak samo jak w zeszłym roku korzystałem jeszcze z darmowego LTE i pakietów z minutami to też dostawałem SMS-y z informacją o ich wyłączeniu. Nie ma tylko żadnych