Wpis z mikrobloga

@Stitch: Nie no trochę pojechałeś. To jest pełnowartościowy sport, po prostu wygodniejszy niż konkurencja.

@Buczu88: Jakbym stawiał f4i i tę xj obok siebie i miał wybierać moto na miasto to bym wybrał f4 i #!$%@?ł szeroką kierownicę. Nie mam pojęcia co yamaha chciała osiągnąć tą xj ale nie pykło bo mieli już bardzo dobre fz. Za to teraz uważam że przepięknie #!$%@? się w rynek modelami mt i pochodnymi. Zaorane
jakbym chciał sporta to bym szukał 600rr :) a że f4i miałem okazję się przejechać i poznać charakterystykę to zacząłem o niej mysleć jak o sprzęcie uniwersalnym :)
@Stitch: Weź no mi pokaż jakiś dowód w którym honda oficjalnie mówi o modelach serii F że to nie sportowe motocykle.

@amath: Ja rozumiem że to jest wygodny tapczan w porównaniu do r6 tamtych lat, baa nawet 600rr w porównaniu do r6 jest wygodne. Jednak był to sport hondy i ja nigdy nie słyszałem żeby honda nazwała ten model (honda f4i sport) turystykiem sportowym.
@enjoi: nie mam z tym problemu :D a codziennie się przebijam przez korki ;)

Jedyna różnica - cb500 sobie potrafiłem w korku między pasami skakać tam gdzie więcej miejsca, tutaj się nie da tak łatwo, ale wszystko jest do zrobienia.
@enjoi: ale potrzeba mniej miejsca by się przecisnąć :D (pewnie wina tego, że w CB miałem nieori kierownicę…) Nie ma co przesadzać, jak już przywykłem do manewrowania to nie jest tak źle.
@Buczu88: IMO będziesz zadowolony z f4i, to moim zdaniem najlepiej prowadzący się motocykl ze sportową pozycja i nie jest wcale niewygodny. Zawsze jak mam okazję się przejechać np przy okazji szukania moto dla kogoś znajomego to zsiadam z bananem na gębie