Wpis z mikrobloga

@amisobad: nie znam się na modelowaniu, ale patrząc okiem grafika to proporcje ma strasznie zjechane. Te kółeczka w porównaniu do masywności pojazdu wyglądają komicznie. Jak upośledzony żuk xD
  • Odpowiedz
@amisobad: em nie wiem jak ci to powiedzieć...
Jak był w zbrushu to wyglądał naprawdę spoko. Moze nie koncept bo ten mojego serca jakoś nie ujął ale ogół.
To natomiast... To jest poziom nieco powyżej gta san andreas... Era PS2.
Lepiej chyba na artstation będzie ci wrzucić wersje bez tekstur...
  • Odpowiedz
@Naxster: wiadro zimnej wody na głowę, tak widzę, shelle mam z-----e w tym miejscu, źle zrobiłem, chciałem zakryć błotem :DDD

może to jeszcze dziś poprawię, naszczęście SP ma coś takiego jak projection na model, może skorzystam

powiedz mi, jest to zrobione poprawnie?
  • Odpowiedz
@amisobad: No taki wóz to się trzaska w maxie w 2 godziny :) retopo, zbrusz to już porządne fikołki i akrobacje ale rozumiem, że czegoś nowego chciałeś się nauczyć.
  • Odpowiedz
@amisobad: nie jest zrobione poprawnie. światło jest oparte na okręgu o 23 punktach. Wiszące kable robię na 5katach, jakieś ważniejsze częsci na 8 a mega ważna/dokładne na 12. Ponadto to nie jest koło, nie jest równe.
Jak tak szastasz trisami to trzeba było zaokrąglić brzegi lusterek, dać kołom podział na krawędzi. Swoja drogą koła nie są równe, w rzeczywistości nie przeszłyby nawet testów do jazdy. I maja w uj punktów
Naxster - @amisobad: nie jest zrobione poprawnie. światło jest oparte na okręgu o 23 ...

źródło: comment_PEzzaKbKJsMCjCVHed1RnEryB80eUg9c.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Surgeon: tak, chciałem nauczyć się całego pipelinu do gier, nie robiłem wcześniej retopo ani uv

@Naxster: "nie jest zrobione poprawnie. światło jest oparte na okręgu o 23 punktach. Wiszące kable robię na 5katach, jakieś ważniejsze częsci na 8 a mega ważna/dokładne na 12"

nie
  • Odpowiedz