@amisobad: nie znam się na modelowaniu, ale patrząc okiem grafika to proporcje ma strasznie zjechane. Te kółeczka w porównaniu do masywności pojazdu wyglądają komicznie. Jak upośledzony żuk xD
@amisobad: em nie wiem jak ci to powiedzieć... Jak był w zbrushu to wyglądał naprawdę spoko. Moze nie koncept bo ten mojego serca jakoś nie ujął ale ogół. To natomiast... To jest poziom nieco powyżej gta san andreas... Era PS2. Lepiej chyba na artstation będzie ci wrzucić wersje bez tekstur...
@amisobad: a normalki masz chyba kompletnie #!$%@?... Wypalałeś je? Bo na kołach np to jest jakaś porażka. widać sharp edge i w ogóle nie jest ukrywany.
@amisobad: No taki wóz to się trzaska w maxie w 2 godziny :) retopo, zbrusz to już porządne fikołki i akrobacje ale rozumiem, że czegoś nowego chciałeś się nauczyć.
@amisobad: nie jest zrobione poprawnie. światło jest oparte na okręgu o 23 punktach. Wiszące kable robię na 5katach, jakieś ważniejsze częsci na 8 a mega ważna/dokładne na 12. Ponadto to nie jest koło, nie jest równe. Jak tak szastasz trisami to trzeba było zaokrąglić brzegi lusterek, dać kołom podział na krawędzi. Swoja drogą koła nie są równe, w rzeczywistości nie przeszłyby nawet testów do jazdy. I maja w uj punktów
@Surgeon: tak, chciałem nauczyć się całego pipelinu do gier, nie robiłem wcześniej retopo ani uv
@Naxster: "nie jest zrobione poprawnie. światło jest oparte na okręgu o 23 punktach. Wiszące kable robię na 5katach, jakieś ważniejsze częsci na 8 a mega ważna/dokładne na 12"
@amisobad: nie rób retopo high poly. Koła zrób od nowa w oparciu o okręg. Retopo z wysokiego high poly zawsze ma szansę wywalić jakieś zniekształcenia.
Najbardziej trzeba uważać na ilość vertexów w okręgach extrudowanych. Płaszczyzny są "tanie", dwa trisy na plane. Możesz mieć pasek faców na 5 z nich długości (12 vertexów) i podział przez środek da jedynie 10 dodatkowych trisów. Masz rurę o obwodzie na 10 vertexów (20 vertexów
@amisobad: ogolnie to jak chcesz cos z hardow zrobic i sie nauczyc to panie cos mniejszego. Z pojazdem nie miales sobie szans poradzic na folio quality. Ja mam na as jedna pracka ale tak #!$%@? ze prace zmienilem na duzo lepsza. Less is more, a z quality to nigdy nie zjezdzaj. A jak robisz rzeczy zeby sie uczyc to wtedy speedy ale tych do folio nie wrzucasz.
na ARTSTATION można go sobie obkręcać :D
#zbrush #3d #grafika #grafika3d #grafikakomputerowa #tworczoscwlasna
Jak był w zbrushu to wyglądał naprawdę spoko. Moze nie koncept bo ten mojego serca jakoś nie ujął ale ogół.
To natomiast... To jest poziom nieco powyżej gta san andreas... Era PS2.
Lepiej chyba na artstation będzie ci wrzucić wersje bez tekstur...
może to jeszcze dziś poprawię, naszczęście SP ma coś takiego jak projection na model, może skorzystam
powiedz mi, jest to zrobione poprawnie?
@Surgeon: robi
Jak tak szastasz trisami to trzeba było zaokrąglić brzegi lusterek, dać kołom podział na krawędzi. Swoja drogą koła nie są równe, w rzeczywistości nie przeszłyby nawet testów do jazdy. I maja w uj punktów
@Naxster: "nie jest zrobione poprawnie. światło jest oparte na okręgu o 23 punktach. Wiszące kable robię na 5katach, jakieś ważniejsze częsci na 8 a mega ważna/dokładne na 12"
nie
Najbardziej trzeba uważać na ilość vertexów w okręgach extrudowanych. Płaszczyzny są "tanie", dwa trisy na plane. Możesz mieć pasek faców na 5 z nich długości (12 vertexów) i podział przez środek da jedynie 10 dodatkowych trisów.
Masz rurę o obwodzie na 10 vertexów (20 vertexów
Po pierwsze poczytaj o tym jak sie wypala normalki. Tutaj wyglada na to, ze jest wszystko zle. Polecam zrobic sobie same kolo najpierw - to fajny model by pocwiczyc wypalanie.
https://drive.google.com/file/d/0B02lElvs8BcvYllmQWpXUGxod3M/view