Wpis z mikrobloga

Oglądam właśnie film, który jest kompilacją zachowań ludzi po zażyciu narkotyku flakka (rzekomo - nie znam się). Wygląda to delikatnie mówiąc niepokojąco, tak samo odczucia tych osób są chyba średnio pozytywne.

Po co ludzie sięgają akurat po tego typu specyfik? Zakładając, że znają jego działanie, czy jest to po prostu ciekawość? Szczerze mówiąc po obejrzeniu filmu, który jest nie tylko "creepy", ale pokazuje zachowania niebezpieczne dla zdrowia nigdy nie chciałabym mieć z tym jakiejkolwiek styczności.

Proszę o wyrozumiałość i nie śmianie się ( ͡° ʖ̯ ͡°) Nie miałam żadnej styczności z narkotykami i pytam z ciekawości, bo w praktyce raczej nigdy się niczego nie dowiem :)

#flakka #narkotykizawszespoko
  • 13
  • Odpowiedz
@Aerials: Z obserwacji naocznej i internetowej osób uzależnionych od różnych środków, a także osób, które określiłbym jako toksykomani, mogę wysnuć takie hipotezy.
Tak jak pisali powyżej, to że coś wygląda źle z zewnątrz, nie musi takie być "od wewnątrz". Żeby daleko nie szukać, osoba pijana zwykle wygląda żałośnie i kuriozalnie, a czasem obrzydliwie, ale sami "zainteresowani" czują się ok.

Ale jesli chodzi o powody to głównie chodzi o "nie ważne jak
  • Odpowiedz
Osoby będące uzależnione od czegoś, na przykład heroiny, gdy ta nie jest dostępna, będą też sięgać po cokolwiek co tylko trzepie.

@kubako: Heroina uzależnia fizycznie, można ją tylko zastąpić innym opiatem jak np. kratom. Ewentualnie antagoniści NMDA - substancje, które łagodzą tolerancje na inne narkotyki. Ale to wiedza z internetu, jestem bardziej teoretykiem, a praktyka to raz na ruski rok xD
Ja np. nie mam głodu narkotykowego, tylko szukam jakichkolwiek źródeł
  • Odpowiedz